  • 1. Data: 2004-05-10 10:43:00
    Temat: L4 a chodzenie.
    Od: "Bartess" <b...@i...pl>

    Witam
    Moja żona jest na L4 bez konieczności leżenia. Czy w związku z tym może soie
    bez obaw pojechac gdzieś na kilka dni (akurat chodzi o wyjazd do rodziców)?
    Czy w razie kontroli beda jakies problemy w zwiazku z tym? I czy na takim L4
    może sobie np wyjśc na miasto na, chociażby, spacer? (L4 wystawione z powodu
    ciąży :D )

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2004-05-10 13:27:36
    Temat: Re: L4 a chodzenie.
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Bartess wrote:
> [...]
    > może sobie np wyjśc na miasto na, chociażby, spacer? (L4 wystawione z powodu

    Oczywiście, że może.

  • 3. Data: 2004-05-10 13:29:47
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 10 May 2004 12:43:00 +0200, na pl.soc.prawo, Bartess napisał(a):

    > bez obaw pojechac gdzieś na kilka dni (akurat chodzi o wyjazd do rodziców)?

    Musi zapytać lekarza, ale on napewno się zgodzi jak rodzice zapewnią jej
    opiekę. Nie ma obowiązku ciągle siedzieć w mieszkaniu i właśnie powinna
    spacerować na świeżym powietrzu.
    Jeszcze nie słyszałam od nikogo, żeby ciężarna była wzywana na kontrolę do
    ZUSu.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2004-05-10 15:12:53
    Od: "JP" <j...@N...pl>

    Użytkownik "Bartess" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    L4
    > może sobie np wyjśc na miasto na, chociażby, spacer? (L4 wystawione z

    To są stare śmieszne przepisy z zamierzchłej przeszłości. Wyobraź sobie, że
    masz kilka mieszkań (co się coraz częściej zdarza) w różnych miastach
    Polski. ;)))
    Możesz nawet mieć przyjaciela na drugim końcu Polski i wcale nie musisz być
    tam zameldowana. Po prostu niespójność i niedostosowanie do zmieniających
    się warunków przepisów ZUS!.
    Pozdr. JP

  • 5. Data: 2004-05-10 19:14:53
    Od: "mattatiah" <m...@o...pl>

    > Jeszcze nie słyszałam od nikogo, żeby ciężarna była wzywana na kontrolę do
    > ZUSu.

    jest to bardzo częste, szczególnie gdy chora ma w zwolnieniu : musi leżeć.
    znałam wiele ciężarnych, które np w 8 miesiącu musiały idać się w 30 km
    podróż na komisję Zusu.

    Beata

  • 6. Data: 2004-05-11 08:37:27
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

> [...]
    > rodziców)? Czy w razie kontroli beda jakies problemy w zwiazku z tym? I
    > czy na takim L4 może sobie np wyjśc na miasto na, chociażby, spacer? (L4

    A ja mam pytanie w drugą stronę. Jeśli ktoś ma napisane "może chodzić" a
    tłumaczy się tym zwolnieniem "że był chory" i gdzieś się nie stawił - to czy
    można na tej podstawie wnioskować że mógł dojechać nawet w drugie miejsce
    Polski tylko mu się z jakiś powodów nie chciało?

    --
    WWWojtas