  • 1. Data: 2004-05-10 10:33:38
    Temat: Wyceny majątkowe - materialy wyklady
    Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl>

    Witam moze ktos z panstwa
    znal by adresy z teoria wycen majatkowych
    na studiach nie prawniczych mam taki przedmiot
    i potrzebuje jakis materialow odnosnie metod wyceny
    bardzo prosze jezeli nie sprawie problemu o jakies linki

  • 2. Data: 2004-05-10 14:51:58
    Temat: Re: Wyceny majątkowe - materialy wyklady
    Od: sebol <i...@a...pl>

    zwyczajny wrote:

> [...]
    > i potrzebuje jakis materialow odnosnie metod wyceny
    > bardzo prosze jezeli nie sprawie problemu o jakies linki

    Na ten temat sie pisze tomy corocznie. Jeżeli bardzo ogolnie to po
    prostu poszukaj aktu o nazwie standardy zawodowe rzeczoznawców majątkowych.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 3. Data: 2004-05-10 18:25:15
    Od: "zwyczajny" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sebol" <i...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Na ten temat sie pisze tomy corocznie. Jeżeli bardzo ogolnie to po
    > prostu poszukaj aktu o nazwie standardy zawodowe rzeczoznawców
> [...]

    Dzieki za podpowiedz tego mi bylo trzeba

  • 4. Data: 2004-05-10 20:32:22
    Od: sebol <i...@a...pl>

    zwyczajny wrote:

    > Dzieki za podpowiedz tego mi bylo trzeba

    rachunek przyjdzie pocztą ;)

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl