  • 1. Data: 2004-05-10 09:10:59
    Temat: porada prawna
    Od: "Malgosia Kosinska" <G...@i...pl>

    Szanowni Panstwo,

    mam problem ze sciagalnoscia alimentow na dziecko od mojego bylego meza. W
    ostatnim okresie zostalam pozbawiona alimentow wyplacanych przez fundasz.
    Szukam wiec, mozliwosci pozyskania ich od jego rodzicow. Prosze, o ile to
    mozliew w szybkim czasie, o wzor pozwu w/w sprawie.

    Z powazaniem HK

  • 2. Data: 2004-05-10 20:33:51
    Temat: Re: porada prawna
    Od: sebol <i...@a...pl>

    Malgosia Kosinska wrote:

> [...]
    > Szukam wiec, mozliwosci pozyskania ich od jego rodzicow. Prosze, o ile to
    > mozliew w szybkim czasie, o wzor pozwu w/w sprawie.

    Na pewno od rodziców? czy od jego nowej żony?? :>

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl