  • 1. Data: 2004-05-10 10:36:46
    Temat: === umowa handlowa i na wykonanie formy wtryskowej ===
    Od: "=== igoR ===" <i...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Postaram się krótko streścić o co mi biega :-)

    Produkuje elektronikę, chyba dobrą, bo jakoś sobie radzę na polskim rynku.
    Jest spora konkurencja, ale nadrabiam jakością i wzorową obsługą klientów.
    I teraz clou sprawy: dorwałem duża firmę, z korzeniami za granicą, chcą, abym
    dla nich robił oddzielną linię produktów, opartych na moich rozwiązaniach.

    Pierwszy problem: chciałbym ich związać jakąś umową, zawrzeć tam terminy
    dostaw, realizacji zamówień, płatności, itp.

    Drugi problem: jak ktoś z Was siedzi w elektronice, zna problem obudowy.
    Najtrudniej (najdrożej) jest takową wykonać. Klient chce pokryć koszt
    projektu, wykonania formy, tak, aby "jego" produkt odróżniał się od mojego
    seryjnego. Chciałbym to również uregulować umową, obciążyć klienta kosztami
    niezbędnych certyfikatów, zawrzeć tam jakąś przedpłatę (to naprawdę duża kasa
    jak dla mnie, nie mam takiej gotówki, aby to skredytować).

    Gdzie tego szukać, a może ktoś mi napisze coś sensownego.

    Pozdrawiam.

    igoR

  • 2. Data: 2004-05-10 10:51:02
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "=== igoR ===" <i...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c7nlvt$7dt$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdzie tego szukać, a może ktoś mi napisze coś sensownego.

    IMHO masz za duzo do stracenia.
    chyba juz pora zatrudnic w firmie prawnika, a conajmniej podjac
    wspolprace z takowym

    pozdro
    xmarcel