  • 1. Data: 2004-05-10 08:27:31
    Temat: Warunki Licencji Ms Office 2003 dla uczniów...
    Od: Grot<l...@o...pl>

    Przeczytałem, że można kupić tego Ms Office 2003 i zainstalować na 3
    komputerach warunek nie można go wykorzystywać do celów
    komercyjnych, jednak
    zastanawiam się czy można zrobić tak
    zainstalować go w kawiarence komputerowej na 3 jednostakach na
    specjalnych
    kontach użytkowników i pozwalać na korzystanie z niego jedynie przez
    ucznów i
    studentów (nauczycieli) co o tym myslicie czy ma to szanse przejścia???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-05-10 09:07:04
    Temat: Re: Warunki Licencji Ms Office 2003 dla uczniów...
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Mon, 10 May 2004 08:27:31 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Grot napisał(a):

> [...]
    > ucznów i
    > studentów (nauczycieli) co o tym myslicie czy ma to szanse przejścia???

    Niestety nie - przeciez prowadzenie kawiarenki komputerowej to wlasnie
    dzialanosc komercyjna.
    --
    Mieczysław
    ----

  • 3. Data: 2004-05-10 12:43:14
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 10. maja 2004 10:27 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Grot:

> [...]
    > ucznów i
    > studentów (nauczycieli) co o tym myslicie czy ma to szanse przejścia???

    Zainteresuj się OpenOffice.org PL. Np. tutaj http://www.ux.pl/openoffice/
    Nie będziesz tracił pieniędzy i legalnie zainstalujesz i na 100
    komputerach.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2004-05-10 13:35:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:

    > Zainteresuj się OpenOffice.org PL. Np. tutaj http://www.ux.pl/openoffice/
    > Nie będziesz tracił pieniędzy i legalnie zainstalujesz i na 100
    > komputerach.

    Tristanie, on juz pisał na podatkach że użytszkodnicy sa przyzwyczajeni
    bo mają w domach pirackie wordy a poza tym 100 innych powodów że OO nie.
    Bo sie formatowanie worda sypie itd itp i kwiaty więdną a mięso sie
    psuje ;-)

    Niereformowalny.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2004-05-10 13:42:34
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

[...]
    :

    Ty nie mozesz komercyjnie wykorzystac.

    Zainstaluj Oo ftp://sunsite.icm.edu.pl

  • 6. Data: 2004-05-10 14:03:00
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 10. maja 2004 15:35 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Maddy:

    > Tristanie, on juz pisał na podatkach

    Przegapiłem.

    > że użytszkodnicy sa przyzwyczajeni
    > bo mają w domach pirackie wordy

    I? Jakie to tajemnicze funkcje Łerda wykorzystuje się w kawiarenkach?
    No owszem, czasami OOo ssie, czasami ssie na trasie OOo<>Word. ale cóż, przy
    cenie 2000zł kontra 0zł ja jestem w stanie pójść na ustępstwa. Zwłaszcza,
    że akurat Writer ma też kilka przyjemnych rzeczy, których Word nie ma albo
    ssą w nim do bólu.

    > a poza tym 100 innych powodów że OO nie.
    > Bo sie formatowanie worda sypie itd itp i kwiaty więdną a mięso sie
    > psuje ;-)

    aaa.... To przepraszam. Skoro tak, niech płaci 2000zł od komputera.

    > Niereformowalny.

    Byleby tylko nie dostał się do rządu :) Póki w swojej prywatnej działalności
    jest niegospodarny, to skuli mnie i moich kwiatków na balkonie może robić
    co chce :)