  • 11. Data: 2019-07-19 07:18:38
    Temat: Re: Kwitnie handel narkotykami w Internecie
    Od: p...@g...com

    --Chyba nie dopiero teraz vide sprawa Kory i adresata, jej psa, AD 2012 :)

    system dostarczania przesyłek z definicji jest nieszczelny, jesli jestes w stanie
    nadac paczke anonimowo lub z falszywymi danymi to co jakis maly dealer wpadnie na
    pomysl zeby z tego skorzystac ... inna bajka to darknet ktorego istnienia Niemcy na
    poczatku nie docenili i dostali kolejna nauczke:

    https://www.sueddeutsche.de/muenchen/oez-anschlag-ur
    teil-darknet-1.4259420

    koles ktory strzelal w Monachium kupil Glocka wlasnie w ten sposob, zapudlowano co
    prawda operatora strony ale dla ofiar to slabe pocieszenie

  • 12. Data: 2019-07-19 11:16:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2019-07-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Chyba nie dopiero teraz vide sprawa Kory i adresata, jej psa, AD 2012
    >:)

    Niemcy ciezko kapujacy, czy niemieccy policjanci ciezko kapujacy :-)

    J.

  • 13. Data: 2019-07-19 11:55:27
    Od: p...@g...com

    --Niemcy ciezko kapujacy, czy niemieccy policjanci ciezko kapujacy :-)

    takie procedury, zeby na szeroka skale monitorowac darknet potrzeba ludzi, pieniedzy
    i narzedzi wiec czubek rok szukal tego Glocka az trafil na kogos kto sprzedawal a oni
    w tym czasie rozpisali przetarg, wybrali zwyciezce itp itd
    plus natomiast jest taki ze teraz leszcz szukajacy gnata *prawie na bank* wpadnie w
    zasadzke :-)

    *nie dotyczy nazioli, oni maja kontakty wszedzie i moga zdmuchnac nawet wysoko
    wiszace szyszki z SPD

    https://www.spiegel.de/panorama/justiz/walter-luebck
    e-was-wir-ueber-den-mordfall-wissen-und-was-nicht-a-
    1273031.html

    Lübcke wyrazil poglad ze jak komus nie podoba sie polityka migracyjna Merkel to moze
    wyjechac z kraju

    Einiges deutet darauf hin, dass Einiges deutet darauf hin, dass Lübcke wegen seiner
    Haltung in Fragen der Asylpolitik zum Opfer wurde. Der CDU-Politiker hatte sich 2015
    auf einer Informationsveranstaltung gegen Schmährufe gewehrt und für Menschlichkeit
    geworben: "Und wer diese Werte nicht vertritt, der kann jederzeit dieses Land
    verlassen, wenn er nicht einverstanden ist. Das ist die Freiheit eines jeden
    Deutschen", sagte er.

  • 14. Data: 2019-07-19 12:37:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >ludzi, pieniedzy i narzedzi wiec czubek rok szukal tego Glocka az
    >trafil na kogos kto sprzedawal a oni w tym czasie rozpisali przetarg,

    Mnie raczej chodzi o to, ze przez lata jakos nie wpadli, ze teraz to
    sie zalatwia inaczej :-)

    >plus natomiast jest taki ze teraz leszcz szukajacy gnata *prawie na
    >bank* wpadnie w zasadzke :-)
    >*nie dotyczy nazioli, oni maja kontakty wszedzie i moga zdmuchnac
    >nawet wysoko wiszace szyszki z SPD

    Czyli wcale nie tak "prawie na bank", trzeba miec dobre kontakty :-)

    J.