  • 11. Data: 2004-04-07 15:37:16
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandytę
    Od: "Maksik" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c50u7b$8eo$1@inews.gazeta.pl...
    > Poza tym moim zdaniem mówienie o przezydencie "Kwaśniewski" czy też "pan
    > Kwasniewski" to przejaw co najmniej braku szacunku, zeby nie powiedzeć
    > chamstwa. Niezależnie od tego czy się to komuś podoba Aleksander
    Kwaśniewski
    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go
    > prezydentem.

    Ten kolo co się teraz prezydentem zowie stwierdził kiedyś wobec całej
    Rzeczpospolitej że ma wyższe wykształcenie. I co się okazało? Że całą
    Polskę w konia zrobił. I jak myślisz? Czy ja szanuję takiego człowieka?
    Szanuję Urząd Prezydenta, ale kwacha jako człowieka nie. A ty jak go
    ubóstwiasz to jest twoja sprawa i nie próbuj tu innym ciemnoty wciskać.

    PS ten numer z wykształceniem to pierwsze co mi do głowy przyszło, inne
    jego numery też są powszechnie znane.

  • 12. Data: 2004-04-07 16:07:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Falkenstein wrote:

> [...]
    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go

    Taaaaak... W takim razie, żeby nie narazić się na oskarżenie brak
    kultury, nie powinienem używać zwrotów typu "ten zwyrodniały potwór
    Hitler" tylko "wielce szanowny, acz zbłąkany, Kanclerz III Rzeszy, Pan
    Adolf Hitler"?

    ;-P

    Nie żebym równał jednego kacyka z drugim ;) - po prostu powoływanie się
    na szacunek 'należny głowie państwa' czy powoływanie się na wybory jest,
    hmm, śmieszne.

  • 13. Data: 2004-04-07 16:42:54
    Temat: Re: Kwaśniewski ułaskawił bandyt
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c50u7b$8eo$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie musi. Prezydent ma prawo ułaskawić każdego, kogo chce. To jeden z
    > nielicznych przywilejów prezydenta. Powinien jednak uzyskać pozytywna
    opinię
    > sądu - i tutaj uzyskał.

    Z ciekawosci zapytam. Skad wiesz , ze uzyskal?
    Pozdr

  • 14. Data: 2004-04-07 16:46:11
    Od: "xyz" <...@w...pl>

    Użytkownik "xyz" <...@w...pl> napisał w wiadomości
    > opinię
    > >

    > Z ciekawosci zapytam. Skad wiesz , ze uzyskal?
    > Pozdr

    No i ...powinien uzyskac pozytywna opinie ?
    Nie jest to wymog i Prezydent moze olac Sady
    Pozdr.

  • 15. Data: 2004-04-07 17:10:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Feanor" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To ci niech go tytułują w końcu mają takie prawo ,ale to nie znaczy ze
    > wszyscy mają taki obowiązek.

    Dobre wychowanie faktycznie nie jest obowiązkiem.Chamstwo nie jest prawnie
    zabronione.

    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2004-04-07 17:12:03
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]

    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go

    ok, od dzis mowimy wylacznie Kanclezr Adolf Hitler i Prezydent Boleslaw
    Bierut. Inne okreslniki sa nie na miejscu.

  • 17. Data: 2004-04-07 17:13:13
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    > Zasłużył u większości Polaków co znalazło swoje odzwierciedlenie w wyniku
    > wyborów prezydenckich.

    porozmawiamy jak prezydentem bedzie Lepper.

  • 18. Data: 2004-04-07 17:17:32
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]

    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go

    wyloozuj chlopie, ucz sie od najstarszej nowozytnej demokracji:

    http://www.whitehouse.org

  • 19. Data: 2004-04-07 17:18:50
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

> [...]
    > jest prezydentem Rzeczypospolitej Polskiej i nalezy go traktowac z
    > szacunkiem należnym głowie państwa - chociażby poprzez tytułowanie go

    wlasnie znalazlem smieszny link, nawet amerykance wysmiewaja kwacha:

    http://www.whitehouse.org/news/2004/031904.asp

  • 20. Data: 2004-04-07 17:22:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tererefe , na szacunek należy sobie zasłużyć.
    > A Kwachu nie dość że na niego nie zasłuzył to jeszcze robi wiele aby go
    > nieszanować.
    > Kwaśniewski jest obywatelem jak każdy inny , to czy będę go tytyłował czy
    > też nie , żelezy tylko i wyłącznie od mojej dobrej woli.

    Myslę ze za tego rodzaju wystąpienia powinno się pozbawiac praw
    obywatelskich. Niby czym nie zasłuzył? I kto w takim układzie zasługuje?
    Tylko nie mów mi ze Wałęsa bo padnę....

    pdr
    Olo