  • 1. Data: 2005-09-09 23:39:09
    Temat: sluzba wojskowa a unia
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Sprawdzalem archiwum, ale pytania dotyczace tej materii sa z okresu przed
    EU.

    Chcialbym spytac jak wyglada obowiazek odbycia sluzby wojskowej przez
    mlodego polaka. Wiem, ze kiedys
    taki czlowiek, ktory jeszcze obowiazku tego nie wypelnil, nie mogl np.
    wyjechac za granice itp. Teraz nikt
    na granicy o wojsko nie pyta. Jak wiec wyglada sytuacja z odbywaniem
    sluzby wojskowej.

  • 2. Data: 2005-09-10 03:34:31
    Temat: Re: sluzba wojskowa a unia
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    reiro wrote:
    > Jak wiec wyglada sytuacja z odbywaniem
    > sluzby wojskowej.

    Jak cię wezmą to odbywasz. A po za tym robisz co chcesz.

  • 3. Data: 2005-09-12 11:06:38
    Od: reiro <r...@n...email.com>

    Dnia Sat, 10 Sep 2005 05:34:31 +0200, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał:

    > Jak cię wezmą to odbywasz. A po za tym robisz co chcesz.

    A mozna wiecej szczegolow? Chodzi o to ze emigruje do angli, gdyz dostalem
    tam
    prace. Czy skoro u nas nie studiuje, to ktos upomni sie o mnie w Angli?
    Beda pisac do mnie jakies pisma? Jak to bedzie wszystko dzialalo?

  • 4. Data: 2005-09-12 18:34:20
    Od: "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl>

    witam..
    wymelduj sie z adnotacja ze wyjezdzasz na stale za granice i powinienes miec
    spokoj..
    Pozdr
    A.S.