  • 1. Data: 2005-09-10 08:56:15
    Temat: Zażalenie na postanowienie o umorzeniu śledztwa
    Od: y...@g...pl

    Prokurator umorzył śledztwo, jestem pokrzywdzonym, pismo odebrałem 5.09.
    Chcę pisać zażalenie (art. 306 § 1 i 2 kpk).
    1. Kiedy mija 7-dniowy termin zawity za złożenie zażalenia? Czy liczy się
    data stempla pocztowego?
    2. Który prokurator jest prokuratorem nadrzędnym wobec prokuratora
    rejonowego?

    Dzięki.

  • 2. Data: 2005-09-10 09:34:49
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > Chcę pisać zażalenie (art. 306 § 1 i 2 kpk).
    > 1. Kiedy mija 7-dniowy termin zawity za złożenie zażalenia? Czy liczy się

    termin mija 13 wrzesnia, wtedy musisz najpozniej zlozyc pismo w biurze
    podawczym prokuratury lub nadac na poczcie

    > 2. Który prokurator jest prokuratorem nadrzędnym wobec prokuratora
    > rejonowego?

    Pismo skladasz w prokuraturze rejonowej, ale adresujesz "Prokurator Okregowy
    w..... za posrednictwem Prokuratora Rejonowego w....."

    Cezar
    .

  • 3. Data: 2005-09-10 11:19:39
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > termin mija 13 wrzesnia,

    U mnie 5+7=12. Dlaczego tobie wyszło 13?

  • 4. Data: 2005-09-10 12:51:00
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Cezar" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie 5+7=12. Dlaczego tobie wyszło 13?

    Oczywiście termin mija 12 września o 24.00.
    termin liczy się od 6 września.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 5. Data: 2005-09-10 12:51:13
    Od: Onet <m...@o...pl>

  • 6. Data: 2005-09-10 12:51:26
    Od: mecenas <e...@w...pl>

  • 7. Data: 2005-09-10 15:51:05
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

    > Oczywiście termin mija 12 września o 24.00.
    > termin liczy się od 6 września.

    Zgadza sie, 12 mija. Na maturze zdawalem historie...

    Cezar