  • 1. Data: 2004-11-09 12:45:19
    Temat: Kupno domku! Jaka procedura?
    Od: "competer" <p...@...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam okazję kupić domek do remontu! Dziwi mnie zbyt niska cena! Chciałbym
    uzyskać informacje od kogoś kompetentnego w tym temacie! Domek to
    rzeczywiście rudera ale jakąś wartość ma! No i 6cio arowa działka na którym
    stoi! Jakie dokumenty powinienem otrzymac i czego się wystrzegać?
    Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie!
    Edyta

  • 2. Data: 2004-11-09 13:03:39
    Temat: Re: Kupno domku! Jaka procedura?
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "competer" <p...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > uzyskać informacje od kogoś kompetentnego w tym temacie! Domek to
    > rzeczywiście rudera ale jakąś wartość ma! No i 6cio arowa działka na

    Kupujesz zabudowaną działkę gruntu a nie żaden domek. Dlatego status gruntu
    powinien Cię interesować - wypis z KW potwierdzający własność (użytkowanie
    wieczyste) gruntu przez sprzedającego oraz brak hipotek i innych obciążeń,
    wypis powinien być świeży + u notariusza oświadczenie sprzedającego że nic
    się w tzw. międzyczasie nie zmieniło.
    pzdr

  • 3. Data: 2004-11-09 13:40:58
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    competer wrote:

> [...]
    > działka na którym stoi! Jakie dokumenty powinienem otrzymac i czego
    > się wystrzegać? Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie!

    Tylko czemu się tak wydzierasz?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 4. Data: 2004-11-09 16:42:26
    Od: "Szkodnik" <s...@s...gov.pl>

> [...]
    którym
    > stoi! Jakie dokumenty powinienem otrzymac i czego się wystrzegać?

    Sprawdz plan miejscowy

  • 5. Data: 2004-11-09 18:59:56
    Od: "competer" <p...@...pl>

> [...]
    > Pozdrawiam Wszystkich Serdecznie!
    > Edyta
    >
    > Dodatkowo dowiedziałam się że budenek ten to budynek gospodarczy! Czy
    istnieje zakaz do przerobienia go na budynek mieszkalny?