  • 21. Data: 2018-03-07 14:19:22
    Temat: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-03-06 o 12:08, RadoslawF pisze:
    > Skoro masz nazwisko adresata to nie zaczynaj od teorii spiskowych tylko
    > sprawdź czy w twoim bloku taki nie mieszka. Może po prostu ktoś pomylił
    > cyferki przy adresie i stąd całe zamieszanie.

    Dużo wynajmujących, nie znam większości, trochę patologii wśród nowego
    narybku. Znam tylko starych lokatorów, którzy mieszkają tu od wielu lat
    i to nikt z nich.
    Chęci do kontaktu z nowymi lokatorami mam baaaardzo znikome.

    --
    t0maszek

  • 22. Data: 2018-03-07 14:23:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 marca 2018 14:18:18 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:
    > że wyślę do allegro list polecony za
    > potwierdzeniem odbioru
    A po co aż list polecony i to z PO?
    Meila wyślij do nich z krótkim opisem sytuacji

  • 23. Data: 2018-03-07 14:24:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:23, Kris pisze:
    > A po co aż list polecony i to z PO?

    Bo ma duszę pieniacza, przecież to widać od początku tego wątku :)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2018-03-07 14:28:17
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:23, Kris pisze:
    > A po co aż list polecony i to z PO?
    > Meila wyślij do nich z krótkim opisem sytuacji

    A po to, żeby się nie wyparli, że to przeczytali w razie jakiś jaj
    potem. Zakładam, że na jednym takim liście się nie skończy. W razie
    komorników i windykacyj wszelakich:) będę miał coś.
    Zakładam złą wolę tejże pani.
    Zrobiłem małe śledztwo za pomocą google, duckduckgo, bing oraz
    waybackmachine i wyszło mi, że pani w grudniu 2017 sprzedała samochód
    (szczątki jedynej aukcji pasującej do nicka) i "zapomniała" allegro
    zapłacić prowizji od tego. Kwota by się zgadzała. Nie mówimy więc o
    przewale na grube miliony, ale na próbę niezapłacenia prowizji, no
    chyba, że samochód był kradziony, ale zakładam, że po takim czasie już
    bym miał wizytę panów mundurowych.

    --
    t0maszek

  • 25. Data: 2018-03-07 14:29:40
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:24, Liwiusz pisze:
    > Bo ma duszę pieniacza, przecież to widać od początku tego wątku :)

    Nie będę się wypierał jak żaba błota. Takie sytuacje generują u mnie
    pianę na pysku:(

    --
    t0maszek

  • 26. Data: 2018-03-07 14:33:13
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-03-06 o 13:56, kosmos pisze:
    > Według Ciebie tak łatwo to sprawdzić? Ja nie znam nazwiska nikogo w moim
    > bloku (poza moją rodziną, rzecz jasna) i w łatwy sposób bym tego nie był
    > w stanie sprawdzić (nie ma czegoś takiego jak lista lokatorów). Chyba,
    > że proponujesz spacer po wszystkich mieszkaniach...

    Trzeba mieć jeszcze wolę do zrobienia tego:) Jeśli to pomyłka mam do
    czynienia z debilem, który nie jest w stanie skupić się 2-3 minut przy
    podawaniu wrażliwych danych i myli się przy podawaniu adresu nie
    zważając na to, czy komuś z tego powodu robi problemy czy nie. Dobra
    wola wobec takich ludzi u mnie wynosi 0.

    --
    t0maszek

  • 27. Data: 2018-03-07 14:36:06
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-03-06 o 15:15, Kris pisze:

    > Prowizja/opłaty dla Allegro

    Dokładnie chodzi o prowizję allegro.

    --
    t0maszek

  • 28. Data: 2018-03-07 14:36:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:28, Tomaszek pisze:

    > A po to, żeby się nie wyparli, że to przeczytali w razie jakiś jaj
    > potem. Zakładam, że na jednym takim liście się nie skończy. W razie
    > komorników i windykacyj wszelakich:) będę miał coś.

    Nic komornika nie będzie interesować twoja korespondencja z allegro.
    Daruj sobie, chyba że rzeczywiście chcesz sobie popieniaczyć, ale jeśli
    to lubisz, to jest w naszym kochanym prawie wiele spraw, gdzie można się
    poprocesować "o pietruszkę" mając rację i jakiś słuszny cel.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2018-03-07 14:37:57
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:36, Liwiusz pisze:
> [...]
    > to lubisz, to jest w naszym kochanym prawie wiele spraw, gdzie można się
    > poprocesować "o pietruszkę" mając rację i jakiś słuszny cel.

    Nie pisałem jeszcze maila do allegro (nie było powodu)
    Mają jakiegoś autorespondera?

    --
    t0maszek

  • 30. Data: 2018-03-07 14:40:45
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:41, Liwiusz pisze:

    > Jak na razie osobą, która ma w dupie innych, na dodatek ma trudny
    > charakter, jesteś ty. Pomyłki się zdarzają.

    Zaczyna się nam z tego robić off-topic, więc może żeby zakończyć w tym
    miejscu napiszę, że takiej postawy nauczyli mnie ludzie:( Ale nie chce
    się z tym rozkręcać bo to naprawdę off-topic dla wątku nieistotny.

    --
    t0maszek