  • 11. Data: 2018-03-06 12:08:25
    Temat: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-05 o 18:01, Tomaszek pisze:

    > Wstrzymam się z pisaniem do Allegro bo z tego co pamiętam to oni mają
    > problem z rozumieniem słowa pisanego. Jeszcze moje konto zablokują:)
    > Korespondencję będę zwracał na pocztę i tyle.

    Skoro masz nazwisko adresata to nie zaczynaj od teorii spiskowych tylko
    sprawdź czy w twoim bloku taki nie mieszka. Może po prostu ktoś pomylił
    cyferki przy adresie i stąd całe zamieszanie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2018-03-06 13:56:27
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-03-06 o 12:08, RadoslawF pisze:

    > Skoro masz nazwisko adresata to nie zaczynaj od teorii spiskowych tylko
    > sprawdź czy w twoim bloku taki nie mieszka. Może po prostu ktoś pomylił
    > cyferki przy adresie i stąd całe zamieszanie.

    Według Ciebie tak łatwo to sprawdzić? Ja nie znam nazwiska nikogo w moim
    bloku (poza moją rodziną, rzecz jasna) i w łatwy sposób bym tego nie był
    w stanie sprawdzić (nie ma czegoś takiego jak lista lokatorów). Chyba,
    że proponujesz spacer po wszystkich mieszkaniach...

  • 13. Data: 2018-03-06 14:08:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-03-06 o 13:56, kosmos pisze:

> [...]
    > w stanie sprawdzić (nie ma czegoś takiego jak lista lokatorów). Chyba,
    > że proponujesz spacer po wszystkich mieszkaniach...

    U mnie listy lokatorów jeszcze są. Niekompletne ale są.
    Nie nastawiał bym się tak jak ty że skoro nie ma ich u ciebie
    nie będzie ich też u innych.
    Ponadto nie wszyscy mieszkają w spółdzielniach molochach.
    Czasami można wpaść do spółdzielni która jest blisko,
    pokazać list i spytać czy mają takiego lokatora/właściciela.
    W moim przypadku właśnie takie pytanie zadziałało.
    Ale można też siedzieć na dupie, pierdzieć w fotel i przekonywać
    innych że jest to tak skomplikowane i pracochłonne że lepiej
    nic nie robić.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-03-06 14:10:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-06 o 14:08, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Ale można też siedzieć na dupie, pierdzieć w fotel i przekonywać
    > innych że jest to tak skomplikowane i pracochłonne że lepiej

    Albo po prostu wpisać nazwisko w google/fejsa i napisać do tych kilku
    osób, które mogą być zamotane w tą sprawę.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2018-03-06 14:26:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-03-05, Tomaszek <t...@t...org> wrote:
    > Dziś znalazłem w skrzynce list papierowy z Allegro(zwykły, niepolecony).
    > Adres jest mój, ale osoba widniejąca na nim to kto inny (nie znam) Jako
    > że mam konto na allegro to pierwsze co sobie pomyślałem to przejęcie
    > konta!! Więc otwieram, a tam przedsądowe wezwanie do zapłaty na innego
    > użytkownika!

    Do zapłaty za co, komu i od kogo, bo jakoś nie mogę dopasowac
    scenariusza? Są ludzie, którzy wysyłają z Allegro coś bez zapłaty?

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2018-03-06 15:15:03
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 marca 2018 14:26:28 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Do zapłaty za co, komu i od kogo, bo jakoś nie mogę dopasowac
    > scenariusza? Są ludzie, którzy wysyłają z Allegro coś bez zapłaty?

    Prowizja/opłaty dla Allegro

  • 17. Data: 2018-03-06 17:01:36
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Czyli znasz login alledrogo tej osoby?
    To napisz do niej jako "fałszywy kupujacy".
    Oczywiscie akurat nie wziąłeś okularów i ciemno było przy skrzynkach, bo naruszyłeś
    tajemnicę korespondencji osoby trzeciej.

    -----

  • 18. Data: 2018-03-06 20:37:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 marca 2018 16:38:10 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:
> [...]
    > konta!! Więc otwieram, a tam przedsądowe wezwanie do zapłaty na innego
    > użytkownika!
    > Wygląda na to, że ktoś posłużył się moim adresem jako korespondencyjnym.
    >
    > Oczywiście dla pewności zajrzałem na swoje konto, czy nie zostało
    > przejęte (mam logowanie dwuetapowe: hasło i SMS) i u mnie wszystko jest
    > OK. Nadal ja to ja:) i wszystko jak ustawiałem tak było. Nie widzę
    > nieswojej działalności.
    >
    > 1. Robić coś z tym dalej czy ignorować?
    > 2. Spodziewać się windykacji czy innego ścierwa za jakiś czas?

    Sprawdż czy w Twoim bloku nie mieszka ktoś o tym imieniu i nazwisku
    Może adres pomylił
    Jak nie znajdziesz gosćia to olej sprawę a listy wrzuć do skrzynki na zwroty jesli
    masz. Jeśli nie masz to daj listonoszowi oni zwróca do allegro. Ew maila do Allegro
    skrobnij z krótka informacja. Adres Twój ale imię i nazwisko nie Twoje więc nie Twój
    cyrk nie Twoje małpy
    Oczywiśćie tu zaraz Ciebie postraszą jak to stado komorników Tobie grozi ale to urban
    legend

  • 19. Data: 2018-03-07 14:13:35
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Po lekturze wątku zdecydowałem, że wyślę do allegro list polecony za
    potwierdzeniem odbioru informujący ich o tym, że nikt taki nie mieszka,
    nie jest zameldowany pod tym adresem i żeby generalni dali sobie spokój
    z wysyłaniem do tej pani korespondencji na ten adres.

    Tylko mam jeden dylemat:
    czy zawrzeć informację, że jedynym użytkownikiem, który pod tym adresem
    ma konto to ja (i tu wstawię swój nick) i nikt poza mną nie ma tu
    zarejestrowanego konta na allegro czy też nie wspominać o tym?

    --
    t0maszek

  • 20. Data: 2018-03-07 14:14:11
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Ja bym powiadomił ALLEGRO. Może gość pomylił adresy?

    Tak zrobię:)

    --
    t0maszek