  • 31. Data: 2018-03-07 14:41:25
    Temat: Re: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-07 o 14:33, Tomaszek pisze:

    > Trzeba mieć jeszcze wolę do zrobienia tego:) Jeśli to pomyłka mam do
    > czynienia z debilem, który nie jest w stanie skupić się 2-3 minut przy
    > podawaniu wrażliwych danych i myli się przy podawaniu adresu nie
    > zważając na to, czy komuś z tego powodu robi problemy czy nie. Dobra
    > wola wobec takich ludzi u mnie wynosi 0.

    Jak na razie osobą, która ma w dupie innych, na dodatek ma trudny
    charakter, jesteś ty. Pomyłki się zdarzają.

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2018-03-07 14:52:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 marca 2018 14:33:00 UTC+1 użytkownik Tomaszek napisał:

    > A po to, żeby się nie wyparli, że to przeczytali w razie jakiś jaj
    > potem.
    Gdyby chcieli z Tobą jaja robić to powiedzą że pustą kopertę dostali od Ciebie;)
    Przez formularz czy na meila jednak łatwiej udokumentować jeśli już chcesz się pienić
    z nimi.

    Zakładam, że na jednym takim liście się nie skończy. W razie
    > komorników i windykacyj wszelakich:) będę miał coś.
    Żółta zwrotke. tylko po co?

    > Zakładam złą wolę tejże pani.
    > Zrobiłem małe śledztwo za pomocą google, duckduckgo, bing oraz
    > waybackmachine i wyszło mi, że pani w grudniu 2017 sprzedała samochód
    > (szczątki jedynej aukcji pasującej do nicka) i "zapomniała" allegro
    > zapłacić prowizji od tego. Kwota by się zgadzała. Nie mówimy więc o
    > przewale na grube miliony, ale na próbę niezapłacenia prowizji,

    Ale przecież sam piszesz ze nie ty jesteś winien tylko jakaś Pani.
    no
    > chyba, że samochód był kradziony,
    A w środku zwłoki broń i narkotyki
    Nie zapomnij w tym poleconym z PO do allegro dopisać że nie sprzedałeś auta, nie
    ukradłeś, do zwłok, broni i narkotyków też się nie przyznajesz

    >ale zakładam, że po takim czasie już
    > bym miał wizytę panów mundurowych.

    Antyterroryści z drzwiami zapewne od razu wjadą do Ciebie bo ktoś podał Allegro
    błędny adres

  • 33. Data: 2018-03-07 21:24:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07-03-18 o 14:14, Tomaszek pisze:

    > Tak zrobię:)

    Podpowiem. Nie podawaj w tym e-mailu ani swojej nazwy użytkownika, ani
    swojego numeru telefonu ani nie pisz z maila, na który masz tam konto
    zarejestrowane. Oni mają takie dziwne mechanizmy automatyczne, że mogą
    wówczas Ciebie połączyć z tym być może oszukańczym kontem.

  • 34. Data: 2018-03-11 14:15:33
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-06 08:32, m wrote:
    > IMHO to jest chowanie głowy w piasek i możesz skończyć z odkręcaniem
    > jakiegoś przewału na grube setki tysięcy.

    bo?

    > Ja bym CO NAJMNIEJ wysłał pismo pocztą tradycyjną do Allegro o tym że
    > takie coś miało miejsce, poleconym za potwierdzeniem odbioru,
    > rozważyłbym też zgłoszenie na Policję podejrzenia że ktoś się pod Ciebie
    > podszywa.

    ale nikt sie pod niego nie podszywa, a jezeli list nie byl adresowany do
    niego to otwarcie go juz sie o kk ociera :D

  • 35. Data: 2018-03-11 14:21:03
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-03-07 14:52, Kris wrote:
> [...]
    pienić z nimi.

    > Zakładam, że na jednym takim liście się nie skończy. W razie

    abstrahujac - wydrukowac\napisac w 2 egzemplarzach i przypiac do
    zwrotki, watpie zeby ktokolwiek usilowal podwazyc fakt otrzymania
    takiego samego pisma lub podnosil fakt otrzymania pustej koperty

    nadawca nie mial tu interesu zeby kombinowac wiec imho podobne
    tlumaczenie nie przejdzie

  • 36. Data: 2018-03-11 14:41:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 11 marca 2018 14:21:04 UTC+1 użytkownik m4rkiz napisał:

    > abstrahujac - wydrukowac\napisac w 2 egzemplarzach i przypiac do
    > zwrotki, watpie zeby ktokolwiek usilowal podwazyc fakt otrzymania
    > takiego samego pisma lub podnosil fakt otrzymania pustej koperty

    Poczta ne ma w ofercie usługi dostarczania zwrotki z przypietą korespondencją
    Adresat nie ma chyba obowiąku czytania kartki przypiętej do zwrotki

    > nadawca nie mial tu interesu zeby kombinowac

    Tam kombinowac od razu- pomylil sie i nie włozył listu/ włożył omyłkowo czystą
    kartke;)

    > wiec imho podobne tłumaczenie nie przejdzie

    Ale to i tak bez sensu- taka armata na wróbla
    Wysłać meila/wypełnić formularz do allegro że ktoś pomylił adresy i tyle.
    Jeśli mu sie chce, bo można to całkowicie olać i konsekwencji negatywnych dla autora
    wątku tez nie będzie.

  • 37. Data: 2018-03-11 16:45:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-11 o 14:41, Kris pisze:
    > Ale to i tak bez sensu- taka armata na wróbla

    To jest bez sensu, bo nie jest dowodem na to, że ten poszkodowany
    adresat nie jest winien. I nie jest to dla niego żadna dupokrytka.
    Przecież jeśli to on miałby coś wspólnego z tym oszustwem (a przecież
    przed takimi zarzutami tutaj domorośli prawnicy chcą się bronić pismem
    ze zwrotką), to fakt, że wysłał komuś jakiś list, a potem przypiął do
    zwrotki pismo, w którym rzekomo kogoś o czymś informuje, nijak się ma do
    oceny jego winy.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2018-03-12 14:39:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2018 o 14:24, Liwiusz pisze:

    > Bo ma duszę pieniacza, przecież to widać od początku tego wątku :)

    Raczej dlatego, że boi się, że to jakiś myk, który może zakończyć się
    komornikiem i będzie musiał tłumaczyć, ze nie jest wielbłądem. Dlatego
    chce dochować należytej staranności wcześniej.

  • 39. Data: 2018-03-12 14:46:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2018 o 20:37, Kris pisze:

    > Sprawdż czy w Twoim bloku nie mieszka ktoś o tym imieniu i nazwisku
    > Może adres pomylił
    > Jak nie znajdziesz gosćia to olej sprawę a listy wrzuć do skrzynki na zwroty jesli
    masz. Jeśli nie masz to daj listonoszowi oni zwróca do allegro.
    Zwroty poczta ma w d4. Jeśli adres jest prawidłowy to nic nie zrobisz.
    Jak jest nieprawidłowy to jak chcesz być pożyteczny to wrzucic do
    skrzynki nadawczej.

    Shrek

  • 40. Data: 2018-03-12 14:48:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-03-12 o 14:39, Shrek pisze:

    > Raczej dlatego, że boi się, że to jakiś myk, który może zakończyć się
    > komornikiem i będzie musiał tłumaczyć, ze nie jest wielbłądem. Dlatego
    > chce dochować należytej staranności wcześniej.

    Nie rozumiem. Jak wysłanie listu miałoby spowodować, ze nie "będzie
    musiał tłumaczyć się przed komornikiem"? Wyjaśnij mi ten fenomen.

    --
    Liwiusz