  • 1. Data: 2007-05-15 00:40:06
    Temat: Kto wypuścił Arnolda Buzdygana?
    Od: "Krzysztof Maj" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Post nie do końca trzyma się tematu grupy, ale sprawa jest na tyle poważna, że
    można chyba przymknąć na to oko.

    Po długiej nieobecności wrócił do nas słynny przedsiębiorca, prawnik, reżyser
    i chuj wie kto jeszcze: Arnold Buzdygan piszący teraz pod pseudo "Arek" i
    reklamujący stronę www.eteria.pl

    Nieświadomym przypomnę tylko, że to bydle nie tak dawno, bo rok temu,
    siedziało w pace za przekręty finansowe. Ten psychol miał też założone sprawy
    za groźby karalne.

    Nie rozumiem dlaczego polski wymiar sprawiedliwości wypuszcza na wolność
    takich mętów.

    Żeby było śmieszniej, idiota Buzdygan zamiast spokornieć, rozbestwił się
    jeszcze bardziej. W jednym z nowszym wątków chwali się znowu nadprodukcją pozwów

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/90300
    fe0729754e6?hl=pl&

    Czy tego pajaca nie można zamknąć w wariatkowie?

  • 2. Data: 2007-05-15 01:40:43
    Temat: Re: Kto wypuścił Arnolda Buzdygana?
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Krzysztof Maj napisał(a):
    > Nie rozumiem dlaczego polski wymiar sprawiedliwości wypuszcza na wolność

    Dlatego, że zeszmacone organy ścigania najpierw łapią i puszczają w
    media zniesławiające informacje a dopiero potem szukają haków... pfu...
    dowodów! A jak się nie uda to trzeba po kontroli wnioskować o uchylenie
    aresztu. Wygrałem coś w tym quizie?

    Ruszyłeś w ogóle mózgownicą? Zastanowiłeś się czemu zastosowaniu aresztu
    towarzyszył rozgłos medialny a o wypuszczeniu poinformował wyłącznie
    Dziennik Polski, który nagłośnił sprawę szukania haków przez prokuratorka?

    > Czy tego pajaca nie można zamknąć w wariatkowie?

    Przytrolowałeś równie ładnie jak on. Gratulujemy.

    --
    pzdr

  • 3. Data: 2007-05-15 07:03:35
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 15 May 2007 00:40:06 +0000, Krzysztof Maj napisał(a):

    > Żeby było śmieszniej, idiota Buzdygan zamiast spokornieć, rozbestwił się
    > jeszcze bardziej. W jednym z nowszym wątków chwali się znowu
    > nadprodukcją pozwów

    Tak, ale jak dotąd każdy do nie tego co trzeba sądu ;-)
    Ja mam jeden pozew i jeden akt oskarżenia, ale jeszcze nic nie widziałem,
    bo każdy z nich poszedł do /dev/null ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl || http://olgierd.wordpress.com

  • 4. Data: 2007-05-15 07:03:55
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 15 May 2007 03:40:43 +0200, Michał napisał(a):

    > Przytrolowałeś równie ładnie jak on. Gratulujemy.

    Nie.

  • 5. Data: 2007-05-15 09:28:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Tak, ale jak dotąd każdy do nie tego co trzeba sądu ;-)
    > Ja mam jeden pozew i jeden akt oskarżenia, ale jeszcze nic nie widziałem,
    > bo każdy z nich poszedł do /dev/null ;-)

    Jakieś ciekawe? ;)

  • 6. Data: 2007-05-15 09:37:06
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Tue, 15 May 2007 11:28:35 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Jakieś ciekawe?

    HGW, nie czytałem ;-)

  • 7. Data: 2007-05-15 13:34:56
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Michał napisał(a):
    > Dziennik Polski

    Nasz Dziennik.

    Pomyłka ze względu na porę napisania posta. ;)
    --
    pzdr

  • 8. Data: 2007-05-15 13:51:14
    Od: Michał <n...@n...pl>

    Krzysztof Maj napisał(a):
    > Nie rozumiem dlaczego polski wymiar sprawiedliwości wypuszcza na wolność
    > takich mętów.

    Masz więcej:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1355,wid,8686370,wiadomo
    sc.html

    "_Przenikanie przestępców do polskich prokuratur_ terenowych w świetle
    materiałów posiadanych przez służby specjalne, nie jest mitem. Jest
    faktem, że środowisko organów ścigania, w tym prokuratury, nie jest
    wolne od tego typu, na szczęście nielicznych, "funkcjonariuszy
    odwróconych", czyli takich, którzy są zdolni nawet do współpracy ze
    środowiskiem przestępczym. Nie ujawnię tajemnicy, jeśli powiem, że kilka
    tego rodzaju spraw pozostaje w zainteresowaniu Agencji Bezpieczeństwa
    Wewnętrznego - mówi w rozmowie z "Naszym Dziennikiem" minister Zbigniew
    Wassermann."

    "Choć o powiązaniach towarzysko-biznesowych niektórych prokuratorów z
    osobami z półświatka często informują media w różnych regionach kraju,
    to jednak _najczęściej dany prokurator bywa nietykalny_, "kryty" przez
    swoich przełożonych - podkreśla "Nasz Dziennik". (PAP)"

    Afera Bestcomu to nowość w polskim stylu ;) - a'la Kluska czy JTT. Na
    jej uboczu właśnie popłynęła sprawa aresztu Buzdygana. Sprawy od
    wewnątrz nie znam, ale _można_ się domyślać, że nasz powszechnie kochany
    miał się stać taki wioskowym głupkiem-popychadłem, za którym nikt się
    nie wstawi a uwiarygodni resztę zarzutów. Tak czy siak prokuratura po
    kontroli wnioskowała o zwolnienie z aresztu, a po aferach Orlenu i
    innych imho _trzeba_ domniemywać najgorsze intencje.

    Osobiście jestem ciekaw czy skurwienie polskiej prokuratury i
    prokuratorków sięgnęło dna czy to jeszcze nie wszystko na co stać to
    środowisko. :)
    --
    pzdr