  • 1. Data: 2007-05-15 07:22:52
    Temat: Przyjecie niezgodnosci i proba oddania nienaprawionego sprzetu
    Od: Crook <w...@g...com>

    Witam grupowiczow
    Jeszcze mi sie nie rozwiazala sprawa z tym aparatem.
    Wiec reasumujac:

    Kupilem aparat cyfrowy w "media markt" ponad rok temu.
    Dnia 22.03.2007 zgłosiłem niezgodnosc towaru z umowa (aparat nie
    wlacza sie za kazdym razem). na kopercie z MM mam date 6.04 (jesli
    dobrze licze to jest 15 dni).
    Poszedlem dowiedziec sie co z nim jest, odpowiedzi zawsze mialem inne
    (zaginela przesylka, pozniej ze wycena nie dotarla a aparat jest
    jeszcze w serwisie, zas blednie wypelniona karta gwarancyjna
    (chociaz nie wiem po co im to potrzebne)).
    Dzisiaj do mnie zadzwonili z MM i powiedzieli ze serwis stwierdzil
    koszt naprawy przekraczajacy 50% (kupilem za 480 PLN, naprawa wynosi
    ponad 250zl) i oni nie zaplaca za naprawe i czy zgadzam sie zeby oni
    naprawili na moj koszt. Oczywiscie odmowilem.

    Chcialem sie zapytac jakich argumentow moge uzyc, bo z art.8 ust.1
    wynika ze mieli *ustosunkowac* sie do niezgodnosci w ciagu 14 dni,
    tresc listu:
    "Chcialbym poinformowac, iz urzadzenie zostalo odeslane do
    autoryzowanego serwisu marki "Canon". Serwis dokona w imieniu
    sprzedawcy sprawdzenia urzadzenia pod katem zglaszanej niezgodnosci. O
    dalszych losach reklamacji oraz o terminie jej sfinalizowania zastanie
    Pani/Pan poinformowana odrebnym pismem lub/i telefonicznie."
    Jak sie to ma do *ustosunkowania* sie do niezgodnosci, moga napisac
    taki list i pozniej (po 2 miesiacach) powiedziec ze jednak nie uznali
    niezgodnosci? Bynajmniej dla mnie ustosunkowanie sie to odpowiedz tak
    lub nie.
    Czy moga mi oddac nienaprawiony aparat?

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi
    Pozdrawiam
    Irek

  • 2. Data: 2007-05-15 17:13:54
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Crook" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Dnia 22.03.2007 zgłosiłem niezgodnosc towaru z umowa

    >Jesli podnosiles niezgodnosc z umowa to po 6 mcach od dnia zakupu ty musisz
    >wykazac ze wada istniala w momencie zakupu.

    wlacza sie za kazdym razem). na kopercie z MM mam date 6.04 (jesli
    dobrze licze to jest 15 dni).

    >Zle liczysz - to 14 dni. W dodatku kalendarzowych, a oni zapewne maja na to
    >14 dni roboczych

    Angie

  • 3. Data: 2007-05-15 21:10:18
    Od: "Henry" <h...@w...pl>

    > Angie

    Niestety Angie ale Crook dobrze liczy. MM spóźnił się 1 dzień, pod
    warunkiem, że reklamowałeś to z tytułu niezgodności towaru z umową a nie z
    tytułu gwarancji.

  • 4. Data: 2007-05-15 21:46:34
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Henry" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety Angie ale Crook dobrze liczy.

    Lol. Myslalam, ze marzec ma 30 dni:) Mea culpa

    Angie

  • 5. Data: 2007-05-15 22:29:09
    Od: "Henry" <h...@w...pl>

    > Lol. Myslalam, ze marzec ma 30 dni:) Mea culpa
    >
    > Angie

    Dlatego zawsze najlepszym sposobem jest wzięcie kalendarzyka do ręki :) hie
    hie hie

  • 6. Data: 2007-05-16 07:02:11
    Od: Crook <w...@g...com>

    Henry napisał(a):

    > Niestety Angie ale Crook dobrze liczy. MM spóźnił się 1 dzień, pod
    > warunkiem, że reklamowałeś to z tytułu niezgodności towaru z umową a nie z
    > tytułu gwarancji.

    Tak, reklamowalem z tytulu niezgodnosci z umowa, czyli jednak sie
    spoznili (liczac od kolejnego dnia od daty zlozenia i uwzgledniajac ze
    marzec ma 31 dni :) )
    Moge sie tym podpierac w zwiazku ze zlozeniem niezgodnosci?

    Liczy sie data stempla czy data awizowania w skrzynce? Bo sprzedawca
    ma MNIE poinformowac do tego czasu (nie bede biegal za listonoszem
    zeby sie dowiedziec czy wyslali mi zawiadomienie, gdy to nie jest
    "priorytetem" wyslane to moze isc nawet 2 tyg)

  • 7. Data: 2007-05-16 11:52:57
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Dlatego zawsze najlepszym sposobem jest wzięcie kalendarzyka do ręki :)

    Do ręki to ja wolę co innego brać, a kalendarzyka nie uzywam nawet
    malzenskiego :P Szczesliwi czasu nie licza:)

    Angie