  • 31. Data: 2018-01-04 16:59:07
    Temat: Re: Kto reguluje zarobki "gwiazd"? (Tfu!-gwaiazdy są na niebie)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-01-04 o 15:51, Animka pisze:

    >Jeśli prostytutka nie ma cen urzędowych - to tak.

    Swoja droga ciekaw jestem jak to technicznie wyglada - UM wysyla
    zapytania ofertowe, po czym wybiera najlepsza (nie mylic z najtansza)
    oferte,
    czy zglaszaja sie do jakiegos "biura imprez", a tam fachowy impresario
    sie pyta - ile chcecie przeznaczyc - za 300 tys mozecie miec Cleo,
    Margaret,
    za 400 Kore, Perfekt, a jak ma byc kilku wykonawcow to milion, albo
    dwa ... i mamy cos na ksztalt cen urzedowych :-)

    Cena za calosc - scena, aparatura, obsluga, byc moze ochrona ...

    Telewizja Sylwestry zalatwia pewnie jeszcze inaczej ... i kto wie, czy
    nie "urzedowe" honoraria :-)

    J.

  • 32. Data: 2018-01-04 21:08:33
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-01-04, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

    > Przecież to Miasta organizowały Sylwestra.

    Duh. Sponsor *sponsoruje*, a nie organizuje.
    Więc co ma piernik do wiatraka?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 33. Data: 2018-01-04 21:20:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > On 2018-01-04, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Duh. Sponsor *sponsoruje*, a nie organizuje.
    > Więc co ma piernik do wiatraka?

    Sponsor musial przedtem nieźle nakraść, żeby potem z dobroci serca
    innych-tez bogatych sponsorować. bo nie ma na co już wydać pieniędzy.
    PS. Duh, czy duch?

    --
    animka

  • 34. Data: 2018-01-04 21:50:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 04-01-18 o 16:36, Animka pisze:

    > Ktoś pracowal na produkcji tego samochodu. Koszty robocizny i za części
    > pewnie są niemałe.

    Wiesz ile czasu zajmuje napisanie piosenki? jej wytrenowanie?

  • 35. Data: 2018-01-04 22:04:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-01-04, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
    > Ronaldo dostaje pieniądze z organizacji sportowych czy jakoś tak (nigdy
    > się tym nie interesowalam).
    > Piłkarz, a to dupsko to jednak różnica w wykonywanych zawodach jest.

    Ale Ty masz pretensje do gwiazdki, a nie że skąd pieniądze. Ja pindolę,
    dawno tyle bezinteresownej zawiści nie widziałem :)

    --
    Marcin

  • 36. Data: 2018-01-04 22:16:26
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Wiesz ile czasu zajmuje napisanie piosenki? jej wytrenowanie?

    Nie wiem ile czasu. Nie pisalam i nie trenowalam, ale pewnie to zależy
    od natchnienia, od weny twórczej.

    --
    animka

  • 37. Data: 2018-01-04 22:23:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 22:04, Marcin Debowski pisze:

    > Ale Ty masz pretensje do gwiazdki, a nie że skąd pieniądze. Ja pindolę,
    > dawno tyle bezinteresownej zawiści nie widziałem :)

    Nie mam do tej osoby żadnych pretenscji, tylko pytałam skąd poszły
    pieniądze na te występy.
    Nie mogę być zawistna, bo ta osoba jako artystka estradowa mnie nie
    interesuje. Nie znam jej. Widzialam tylko jeden występ bodajże w Eurowizji.

    --
    animka

  • 38. Data: 2018-01-04 22:31:51
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-04 o 13:31, Animka pisze:
    > Kto jest regulatorem zarobków pseudogwiazd?
    > Jest jakaś tabela wynagrodzeń?
    > Zarobić 200 tysięcy w ciągu 12 godzin to jakiś rekord świata chyba.
    >
    > http://www.se.pl/wiadomosci/gwiazdy/tyle-zarobila-cl
    eo-w-sylwestra-gigantyczne-pieniadze_1034570.html

    Nie, wystarczy znaleźć idiotę typu prezes TVP

    --
    Sonn

  • 39. Data: 2018-01-04 23:22:35
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2018-01-04, Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

    > Sponsor musial przedtem nieźle nakraść, żeby potem z dobroci serca
    > innych-tez bogatych sponsorować. bo nie ma na co już wydać pieniędzy.

    A co Cię to obchodzi co ktoś robi ze swoją kasą?
    Widzę, że marzy Ci się komunizm i regulowane ceny.

    https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Duh

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 40. Data: 2018-01-05 00:46:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > A co Cię to obchodzi co ktoś robi ze swoją kasą?
    > Widzę, że marzy Ci się komunizm i regulowane ceny.

    Znalazłam takie tlumaczenie:
    Paść się
    ZA
    do
    re
    mi
    fa
    sol
    ja
    jot
    #
    Nowy
    Głosować
    Sklep

    język angielski
    arabski
    azerbejdżański
    bengalski
    bułgarski
    chiński
    Czech
    duński
    holenderski
    język angielski
    Filipiński
    Francuski
    Niemiecki
    grecki
    hebrajski
    język węgierski
    indonezyjski
    Włoski
    język japoński
    koreański
    norweski
    Polskie
    portugalski
    rumuński
    Rosyjski
    serbski
    hiszpański
    szwedzki
    tajski
    turecki
    ukraiński
    wietnamski

    Najlepsza definicja
    Duh
    Duh oznacza " No shit sherlock " i / lub " Thank you captain obvious "
    On: mam 18 lat
    Ja: DUH !
    Matt 17 czerwca 2004 r
    2597 570
    Weź kubek
    Zdobądź kubek Duh dla swojego współpracownika Riley.
    2
    Duh
    oznacza " Oczywiście , idioto "
    " Czy wiesz, że był gejem ?"
    "Duh"
    autor: Alison, 08 lutego 2005
    1724 574
    Weź kubek
    Zdobądź kubek Duh dla swojej kotki Julii.
    3
    duh
    Oczywiste dla najbardziej przypadkowego obserwatora .
    Nie chce mi się juz nawet tych wypocin czytac. Skopiowalam tylko kawałek.

    --
    animka