  • 1. Data: 2011-10-07 16:00:28
    Temat: Kto odpowiada za dzieci w drodze z autobusu do szkoły i powrót?
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,

    gmina zapewnia dowożenie dzieciom ze wsi do szkoły w mieście zgodnie z
    rejonizacją. Kto odpowiada za bezpieczeństwo dzieci w drodze z autobusu do
    szkoły i po lekcjach ze szkoły do autobusu? Opiekunka zatrudniona przez
    gminę jest tylko w autobusie.

    --
    Arek

  • 2. Data: 2011-10-07 21:53:52
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 18:00:28 +0200, Arek napisał(a):

> [...]
    > szkoły i po lekcjach ze szkoły do autobusu? Opiekunka zatrudniona przez

    Autobus powinien wozić dzieci tak, aby wsiadały i wysiadały na terenie
    szkolnym, poniewaz na terenie szkolnym za bezpieczeństwo dzieci odpowiada
    szkoła. U nas w gminie tak się to właśnie odbywa - autobus wjeżdża z
    dziećmi lub po dzieci szkolną bramą na teren szkolny, gdzie jest specjalne
    stanowisko i dopiero wtedy dzieci są wpuszczane do lub wypuszczane z
    autobusu.
    --
    XL
    Tak, Wildstein ma rację. Głosuję na PiS!

  • 3. Data: 2011-10-08 07:24:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Arek wrote:

> [...]
    > szkoły i po lekcjach ze szkoły do autobusu? Opiekunka zatrudniona przez

    U mnie w obu szkołach dzieci są eskortowane do autobusu przez
    świetliczanki/pedagoga szkolnego.
    J.