  • 21. Data: 2020-11-04 10:57:25
    Temat: Re: Kto napisał takie prawo?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Codziennie się przemieszczam przez debilnie zaprojektowane osiedle (lata 80-te), na
    którym nie wiesz co jest drogą, co jezdnią, co
    placem (w sensie art. 26 prawa o ruchu drogowym), co skrzyżowaniem, co chodnikiem
    (wszędzie asfalt wylany pod same wejścia do klatek
    schodowych w blokach-mastodontach).
    I za qrwy nędzy nie wiem, jak mam tam się poruszać z dziećmi - lewą czy prawą stroną.
    Tej "drogi" "nie drogi".
    Ewidentnie prawą stroną jest bezpieczniej, raczej nikt wówczas nie wyprzedza lecz
    spokojnie wlecze się za (progi).
    Gdyby poruszać się lewą, to auta z naprzeciwka jeździłyby zygzakiem albo przeszłyby
    na ruch lewostronny.

    -----
    "Starsza kobieta spacerowała wzdłuż przystanku PKS bez zatoczki
    Ukarano ją za nieprawidłowe poruszanie się po złej stronie jezdni.
    Jak szła w drugą stronę to nie popełniała wykroczenia.
    W 15 minut 7 wykroczeń.
    Ktoś tu musi być DEBILEM."

  • 22. Data: 2020-11-04 13:12:09
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-11-04 o 10:13, J.F. pisze:
    > Użytkownik "_Master_"  napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Staruszka czy nie - potracic latwo. Po to sie taki przepis wprowadza.
    >
    > Ale zeby tak nie bylo kawaleczka pobocza nawet ?

    Najlepiej iść na przeciw jadących samochodów, bo się widzi, że coś
    jedzie i można uskoczyć w bok.

    --
    animka

  • 23. Data: 2020-11-04 13:32:04
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No bo przecież piesi są od uskakiwania w bok, to prawda jasna jak grom z ciemnego
    nieba.

    -----

  • 24. Data: 2020-11-05 14:41:53
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-04 o 10:13, J.F. pisze:
    > Ale zeby tak nie bylo kawaleczka pobocza nawet ?

    I to akurat w tej sytuacji Cię interesuje?

    Skąd Ty mieszkasz? ;-)

  • 25. Data: 2020-11-05 14:44:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja pier...

    Kobiecina chodziła wzdłuż przystanku/budki w oczekiwaniu na autobus.
    Debile ją filmowali i przekazali sprawę debilom w policji a kolejni
    debile rozpatrywali sprawę w sadzie.

    To Was nie rusza?

  • 26. Data: 2020-11-05 15:24:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >I to akurat w tej sytuacji Cię interesuje?
    >Skąd Ty mieszkasz? ;-)

    Jakby byl kawaleczek, to by nie bylo sprawy ... choc czy poboczem
    mozna spacerowac w obie strony ? :-)

    A przystanki ... staraja sie miec zatoke, choc nie zawsze, staraja sie
    miec jakas wiate, choc tez nie zawsze jest, a tu co - slup w trawie
    stoi, a pasazerowie w bloto wyskakuja ?

    Bo z drugiej strony - spaceruje babcia po jezdni, wystarczy ze ciemno
    bedzie, samochod z przeciwka kierowce oslepi, babcia ubrana na czarno
    i bez sladu odblasku ... to moze mandat jej sie slusznie nalezy.

    I niech podziekuje, bo bedzie dluzej zyla :-)

    J.

  • 27. Data: 2020-11-05 15:41:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-11-05 o 15:24, J.F. pisze:
    > A przystanki ... staraja sie miec zatoke, choc nie zawsze, staraja sie
    > miec jakas wiate, choc tez nie zawsze jest, a tu co - slup w trawie
    > stoi, a pasazerowie w bloto wyskakuja ?

    Jest Budka ;-) a kobiecina spacerował wzdłuż tej budki. Nie na "gołej"
    szosie tylko wzdłuż budki.

    Polsat "państwo w państwie" sobie obejrzyj