  • 1. Data: 2020-10-29 21:11:45
    Temat: Kto napisał takie prawo?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Policja musi wszcząć postępowanie o wykroczenie i nie może go umorzyć ze
    względu na znikomą szkodliwość społeczną czynu.
    O dziwo gdyby to było przestępstwo to może umorzyć.

    A to wszystko przy okazji terroryzowanie sąsiadów przez dwóch debili
    którzy nagrywają najdrobniejsze przewinienia i donoszą na policję.

    Debile w policji czy debile w sądzie bo wyroki zapadają

    CZY TU I TU?

  • 2. Data: 2020-10-30 10:05:36
    Temat: Re: Kto napisał takie prawo?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Debile to ci, którzy popełniają wykroczenia, wiedząc o tym, że będzie to nagrane -
    chcącemu nie dzieje się krzywda.
    Więc nie wykraczaj.
    I ciesz się, że nie mieszkasz w Singapurze.

  • 3. Data: 2020-10-30 11:15:39
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com>

    > Debile to ci, którzy popełniają wykroczenia, wiedząc o tym, że będzie to nagrane -
    chcącemu nie dzieje się krzywda.
    > Więc nie wykraczaj.
    > I ciesz się, że nie mieszkasz w Singapurze.

    a jak jest w Singapurze ? zapodaj jakiś link

  • 4. Data: 2020-10-30 11:41:42
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Singapur#Prawo

  • 5. Data: 2020-10-30 12:28:03
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 29.10.2020 o 21:11, _Master_ pisze:
> [...]
    > którzy nagrywają najdrobniejsze przewinienia i donoszą na policję.
    >
    > Debile w policji czy debile w sądzie bo wyroki zapadają

    Debile w Sejmie. Policja i sądy pracują tylko na tym co tamci idioci
    uchwalą.

    --
    Sonn

  • 6. Data: 2020-10-30 13:00:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.10.2020 o 21:11, _Master_ pisze:
    > Policja musi wszcząć postępowanie o wykroczenie i nie może go umorzyć ze
    > względu na znikomą szkodliwość społeczną czynu.

    Wykroczenie z zasady jest czynem o niewielkiej szkodliwości społecznej
    czynu. Co więcej - i tu Cię pewnie strasznie zaskoczę - Policja nie może
    postępowania umorzyć, bowiem nigdy go nie wszczyna :-) Rzuć sobie okiem
    do art. 54 kpow. Policja tylko wyjaśnia, czy są podstawy do wszczęcia i
    wysyła to do sądu. To jest inny tryb, niż w wypadku przestępstw.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2020-10-30 13:05:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Policja musi wszcząć postępowanie o wykroczenie i nie może go umorzyć
    >ze względu na znikomą szkodliwość społeczną czynu.
    >O dziwo gdyby to było przestępstwo to może umorzyć.

    Troche watpie ... ale moze tak :-)

> [...]
    >którzy nagrywają najdrobniejsze przewinienia i donoszą na policję.
    >Debile w policji czy debile w sądzie bo wyroki zapadają

    A moze po prostu taki stosunek do prawa w kraju, zreszta co sie dziwic
    patrzac na nasza historie :-)

    Na moj gust ... korzystajcie z okazji, poki wszyscy w maseczkach :-P

    J.

  • 8. Data: 2020-10-30 19:12:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ależ co Ty opowiadasz - a grzywny/mandaty to Miro z Grzechem nakładają?

    -----

  • 9. Data: 2020-10-30 21:12:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Wykroczenie z zasady jest czynem o niewielkiej szkodliwości
    >społecznej
    >czynu.

    Chyba nie takim znow niewielkim, skoro mozna 5 tys grzywny zalapac, z
    zamiana na odsiadke, albo PJ stracic na rok,
    a koledzy jakos sie nie ograniczaja do pouczenia - choc czasem im sie
    zdarza ...

> [...]
    >do art. 54 kpow. Policja tylko wyjaśnia, czy są podstawy do wszczęcia
    >wysyła to do sądu. To jest inny tryb, niż w wypadku przestępstw.

    A te wczesniejsze dzialania policji to w jakim trybie ?
    Tak bez podstawy mozna ? :-P

    J.

  • 10. Data: 2020-11-01 20:35:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30.10.2020 o 21:12, J.F. pisze:

    > A te wczesniejsze dzialania policji to w jakim trybie ?
    > Tak bez podstawy mozna ? :-P

    No przecież napisałem. kpow. Ale sad to wszczyna i sąd może na znikomą
    szkodliwość umorzyć.

    --
    Robert Tomasik