  • 41. Data: 2017-08-18 12:18:09
    Temat: Re: Ksiądz w Gdańsku zabrał mieszkanie 88 latce
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Aug 2017 12:03:37 +0200, Animka napisał(a):

    > Na stronie GW było tylko parę słów. Natomiast na SE dużo większy
    > artykuł, więcej informacji.

    Muszę na nowo przyswoić znaczenie słowa "parę" albo iść do okulisty.
    O tym że SE powołuje się na Duży Format GW nawet nie warto dyskutować, bo
    to nieistotny szczegół.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 42. Data: 2017-08-18 12:21:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Aug 2017 11:24:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Od kiedy skończył się socjalizm mam w łazience papier z rolki.

    Gratuluję postępu cywilizacyjnego.
    W związku z inwazją neobolszewii, przygotuj nożyczki i prasę niepokorną, bo
    może jeszcze być różnie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 43. Data: 2017-08-18 12:25:07
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Chciałbyś...

    > To zwalczanie ironii erystyką. Ironia ąckiego miała sens (zwracała
    > uwagę na brak wiarygodności źródła). Twoja odpowiedź była ad personam
    > i bez sensu.

    Niezbyt+ zgadzam się z twoją _opinią_ ale postaram się ją (trochę) brać pod uwagę.

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2017-08-18 12:41:47
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Dlaczego wykluczasz zwalczanie ironii ironią?
    > Kto ironią wojuje od ironii zginie ;-)

    OK. Pośmiać się można.

    --
    animka

  • 45. Data: 2017-08-18 12:42:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-18 o 12:25, A. Filip pisze:

    > Niezbyt+ zgadzam się z twoją _opinią_ ale postaram się ją (trochę) brać pod uwagę.

    Tak mi się skojarzyło :)
    https://youtu.be/18y6vteoaQY?t=110s

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2017-08-18 12:47:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-18 o 12:18, Olin pisze:

    > Muszę na nowo przyswoić znaczenie słowa "parę" albo iść do okulisty.
    > O tym że SE powołuje się na Duży Format GW nawet nie warto dyskutować, bo
    > to nieistotny szczegół.

    Jednak trochę istotny, bo nie zauważyłam, a nie mam już linka i nie mogę
    sprawdzić.

    --
    animka

  • 47. Data: 2017-08-18 13:02:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Aug 2017 12:47:38 +0200, Animka napisał(a):

    > Jednak trochę istotny, bo nie zauważyłam, a nie mam już linka i nie mogę
    > sprawdzić.

    W wiadomości rozpoczynającej wątek podałaś linkę
    http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/gejowskie-orgie-ks
    iedza-i-kokaina-skandal-w-watykanie_1006869.html>
    która wszakże prowadzi do informacji o orgiach, które raczej nie odbywały
    się w mieszkaniu pani Lidii, więc doprawdy trudno porównać obydwa teksty.
    Wkleiłaś jednak obszerne fragmenty, jeśli nie zgoła cały artykuł z SE, w
    których jak byk poszkodowana rozmawia z "Dużym Formatem".
    Żeby przeczytać cały artykuł z DF trzeba zapłacić, a osobom, niezależnie od
    pochodzenia, które tego nie uczyniły objawia się tylko jego początek; mozna
    powiedzieć "parę słów".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 48. Data: 2017-08-18 13:25:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-18 o 13:02, Olin pisze:

> [...]
    > pochodzenia, które tego nie uczyniły objawia się tylko jego początek; mozna

    Dopiero póżniej zauważyłam, ze wkleiło mi się parę linków (przy
    kopiowaniu tekstu). Sorry.
    To jest ten właściwy link:
    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/zaufala-ksiedzu-z
    abral-jej-mieszkanie_1012101.html

    --
    animka

  • 49. Data: 2017-08-18 13:39:54
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A co, znowu Bugaja wybrali do jakiegoś ciała kwękaczy rozdawaczy???

    -----

  • 50. Data: 2017-08-18 13:54:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 18 Aug 2017 13:39:54 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A co, znowu Bugaja wybrali do jakiegoś ciała kwękaczy rozdawaczy???

    Gorzej. Misiewicze-pisiewicze obsiedli dobrze płatne posady, a rodzicom
    rozdają 500+.
    Ojciec może liczyć nawet na 30 mln+, ale musi to być Ojciec Dyrektor.