  • 1. Data: 2003-12-04 17:41:24
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - anulowanie spłaty ze wzgl. na śmierć współkredytobiorcy
    Od: "Chudy" <j...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie:
    Czy można się ubiegać o anulowanie spłaty części kredytu i/lub odsetek od
    zaciągniętego mieszkaniowego kredytu hipotecznego, ze względu na śmierć
    wsółkredytobiorcy?
    Jeżeli tak, to co trzeba zrobić?
    Dzięki za wszelkie info.

    --
    pozdrawiam

    Chudy

  • 2. Data: 2003-12-04 18:00:43
    Od: pige<p...@o...pl>

    Bank jeżeli się dowie , może żądać wzmocnienia zabezpieczenia lub
    nawet wypowiedzieć kredyt. Ty natomiast możesz wnioskować tylko o
    wydłużenie okresu spłat , zmniejszenie oprocentowania, zmianę
    waluty.Lub sprzedaż mieszkania za zgodą banku /ew.przejęcie
    mieszkania z kredytem i wiele innych rozwiązań np. dać nogę do
    Ameryki.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2003-12-06 15:48:23
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...neostrada.pl>

    On Thu, 04 Dec 2003 18:41:24 +0100, Chudy wrote:

> [...]
    > Czy można się ubiegać o anulowanie spłaty części kredytu i/lub odsetek od
    > zaciągniętego mieszkaniowego kredytu hipotecznego, ze względu na śmierć
    Nic mi o tym nie wiadomo. Ale jeśli to był tylko wspólnik, to ktoś kto po
    nim dziedziczy odpowiada też za kredyt.
    Pozdrawiam,
    MArta