  • 1. Data: 2003-12-04 17:00:31
    Temat: podatek i ZUS - pytanko
    Od: "kermit" <d...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów !!!

    Mam następujące pytanko. Czy w zwiazku z przyznanym sądowo odszkodowaniem za
    niezgodne z prawem rozwiązanie umowy o prace bedę musiał odprowadzić jakieś
    skladki ??? Jesli tak, to w jakiej kwocie (jak je obliczyć od kwoty brutto
    X) i w jakim terminie ???

    --
    Pozdrawiam !!!
    Kermit

    Ala ma kota , a radio ma ryja !!!
    http://nieruchomosci-mazury.prv.pl/

  • 2. Data: 2003-12-04 20:42:09
    Temat: Re: podatek i ZUS - pytanko
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    jakieś
    > skladki ??? Jesli tak, to w jakiej kwocie (jak je obliczyć od kwoty brutto

    Zadnych skaledek ani podatkow. Odszkodowanie w granicach okreslonych ustawa
    wolne jest od obciazen publicznoprawnych. Czysta kasiora do reki:)

    Dan.

  • 3. Data: 2003-12-05 19:20:02
    Od: "kermit" <d...@w...pl>

    a no to bardzo mnie to cieszy <mega rotfl>
    dzięki wielkie !!!
    jesli można to mam jeszcze jedno pytanko :
    gdzie znajde przepisy dotyczące nurtujacego mnie pytania ??

    --
    Pozdrawiam !!!
    Kermit

  • 4. Data: 2003-12-05 19:29:02
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kermit" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a no to bardzo mnie to cieszy <mega rotfl>
    > dzięki wielkie !!!
    > jesli można to mam jeszcze jedno pytanko :
    > gdzie znajde przepisy dotyczące nurtujacego mnie pytania ??

    art 21 ust 1 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od os fiz.
    par 2 ust 3 rozp. Ministr. Pracy i Polit. Socj. z 18.12.1998 r. w sprawie
    szegolowych zasad ustalania podstawy wymiaru skladek na ubezp. spol.
    art 21 ust 1 ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym.

    Dan.

  • 5. Data: 2003-12-05 19:47:13
    Od: "kermit" <d...@w...pl>

    THX ponownie :)