  • 11. Data: 2005-06-05 15:30:52
    Temat: Re: Kradziez zawarosci paczki a odszkodowanie ?
    Od: poreba <d...@p...com>

    "york" <r...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:d7sc0d$bu1$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Polski klient zazwyczaj nie rozumie , ze towar musi swoje kosztowac
    , zeby wszytko bylo
    > ok. Kazdy chce kupic jak najtaniej
    Sugerujesz, że klienci Usiechstańscy czy z Teutonlandii za swój honor
    poczytują zapłacić jak najwyższą cenę i dobro sprzedawcy wyżej
    od swojego stawiają?
    Możliwe, możliwe, o ile ww. kraje w Raju Sprzedwaców leżą.
    A tak IRL rzeczy trochę inaczej się mają.

    --
    pozdro
    poreba

  • 12. Data: 2005-06-05 15:30:52
    Od: poreba <d...@p...com>

    Łącznie, i do MID: <d7sc5o$ldn$8@news.onet.pl>
    > Jest. Takie postanowienie, to klauzula abuzywna.

    Do tego zmierzał mój przykład. Czy wysokość odszkodowania zawarta w
    regulaminie usług pocztowych o którym wspomniano w wątku ma status
    "wewnętrznego" czy ma status "wyższy" - z rozporządzenia o
    świadczeniu usług pocztowych czy jakoś tak?

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-06-06 06:45:29
    Od: "Monitor" <e...@t...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "york" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aparat cyfrowy warty 1100zl a w zamian zlodziej wlozyl
    > potluczone kafelki. Prawdopodobnie zrobil to pracownik
    > poczty.Cale szczescie mam potwierdzenie nadania a tam
    > wpisuje sie wage przesylki. Przy odbiorze przesylka miala
    > inna wage , czyli w trakcie transporu kogos pokusila zawartosc
    > paczuszki. Przejde jednak do meritum calej sprawy.
    > Paczka nie byla ubezpieczona , bylo podane tylko samo pobranie
    > na kwote 1115zl. Na poczcie powiedziano mi, ze jesli dostane odszkodowanie
    > to bardzo male ok 100-200zl bo nie byla ubezpieczona paczka.

    Mam tez problem z poczta polska ( moja poczka zgniela, i najsmiesniejsze
    jest to ze poczta nie wie gdzie i co sie z nia stalo - na wszystkich
    przeladunkach i rozdzielniach wszystko sie zgadza - a paczki brak ) i tak
    sie zastanawiam, czego dotyczy to odszkodowanie ??
    zrozumialbym gdyby paczka ulegla zniszczeniu w skutek jakis wypadkow
    losowych np. pozar w magazynie, wypadek samochodu itp - ok odszkodowanie sie
    nie nalezy bo paczka nie byla ubezpieczona.
    Ale w sytuacji jawnego zlodziejstwa, uwazam ze poczta nie mmoze wypchac sie
    na klienta proponujac mu w zamian pare zlotych. Ja zwrocilem cala kwote
    kupujacemu (telefon - 265 zl) i na razie nie odebralem odszkodowania
    66zl - 10xnadanie + 6 zwrot kosztow nadania) z poczty - zastanawiam sie co
    zrobic.
    W kazdym razie trzymam kciuki za Ciebie dokop tym zlodziejom.
    pozdrawiam

  • 14. Data: 2005-06-07 18:20:44
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

> [...]
    > od swojego stawiają?
    > Możliwe, możliwe, o ile ww. kraje w Raju Sprzedwaców leżą.
    > A tak IRL rzeczy trochę inaczej się mają.

    Czesto wole skorzystac z www.merlin.com.pl albo innych sklepow
    internetowych, zamiast kupowac na Allegro. Wlasnie z wyzej wymienionych
    przyczyn.

    Pozdrawiam,

    Tiger