  • 11. Data: 2004-09-16 12:34:28
    Temat: Re: Kradziez z wlamaniem - uczacy sie 19-latek - areszt tymczasowy
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Zapewniam Cie, ze wiekszosc ludzi zrozumialaby moja wypowiedz.
    > Co prawda wyrazenie "mleczak" ma kilka znaczen, ale z kontekstu wynika w
    > jakim uzylem.
    > Podobnie "klepac", choc uzyte przy "misjonarzu" raczej rozwiewa
    watpliwosci.
    > "Mowic z kiciorem" oraz "opackac" raczej jednoznaczne.

    to powiedz mi co te twoje wyrazenia maja wspolnego z tematem? chciales
    wykazac sie znajomoscia gwary wieziennej? jesli tak to ci sie nie udalo -
    zadne z tych slow nie jest uzywane w tych kregach. nie wiem gdzie sie tego
    nauczyles. najpewniej jakies filmy...

    >kontekscie pytan, jakie zadajesz :>

    bo widzisz, moje posty przynajmniej sa z zycia wziete , a nie z kodeksow czy
    innych bzdurnych zapisow. zycie kolego, zycie...

  • 12. Data: 2004-09-16 12:35:46
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    >w związku uprawdopodobnionym
    > zastosowaniem art 60 par. 1 i 3 k.k. I tyle. Niech się chłopak
    > zastanawia nad tym co robi.

    nie ma takiej potrzeby. ustaowo przewidziana kara wystarczy. rok w zawiasach
    to jest gora co dostanie.

  • 13. Data: 2004-09-16 12:45:23
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 13:29:18 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

    > Nie przesadzasz z tymi wyrokami?

    przesadzam? Wyrok w zawiasach to tak jakby go nie było, dlatego grzywna. A
    uprzednio karanym też mam zawiesić? No, dobra. emu dwa na pięć. a tamtym
    dwór równo po dwa lata i jeden miesiąc. Pasi?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 14. Data: 2004-09-16 12:48:31
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il> napisał w
    wiadomości news:cic19n$pvu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > to powiedz mi co te twoje wyrazenia maja wspolnego z tematem? chciales

    Tyle samo, co Twoja.

    > bo widzisz, moje posty przynajmniej sa z zycia wziete , a nie z kodeksow
    czy
    > innych bzdurnych zapisow. zycie kolego, zycie..

    Coz, pl.soc.prawo.sprawiedliwosc. Ty piszesz wniosek, czy ja?

    --
    You and me and the devil makes three,
    don't need no other lovin' babe

  • 15. Data: 2004-09-16 12:52:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > przesadzam? Wyrok w zawiasach to tak jakby go nie było, dlatego grzywna.

    grzywna ok, ale nie 2 lata

    > A uprzednio karanym też mam zawiesić?

    Zależy. Ale żeby nie zawiesić, nie musisz przeciez dawać ponad dwa lata.

    > No, dobra. emu dwa na pięć. a
    > tamtym dwór równo po dwa lata i jeden miesiąc. Pasi?

    Nie.
    Dla niego 8 mies. na 4 + grzywna (i tak na większość zaliczysz t.a.)
    dla nich po roku :)

    KG

  • 16. Data: 2004-09-16 12:52:47
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 14:12:42 +0200, marik
    <k...@p...com> napisał:

    > Użytkownik "GreGo" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wierzy to chyba tylko kapelan więzienny i matka.

    > Pownien wyjść, w zażaleniu/odwołaniu można podać podstawę
    > art 259 par 2 k.p.k. w związku uprawdopodobnionym
    > zastosowaniem art 60 par. 1 i 3 k.k. I tyle. Niech się chłopak
    > zastanawia nad tym co robi.

    rotfl!

    Art 60? Raz zastosowałem. Na kolokwium. Skończyło się to dla mnie oceną
    niedostateczną. W poprawce już takiej głupoty nie zrobiłem. Przyznanie się
    oskarżonego uwzględnia się przy wymiarze kary, nikt się nie będzie babrał
    z nadzwyczajnym złagodzeniem. Poza tym 259 par. 2 kpk co do zasady nie ma
    zastosowania w przypadku gdy zstosowanie TA spowodowane jest obawą
    matactwa.

  • 17. Data: 2004-09-16 12:53:02
    Od: "Ojciec Dyrektor [HardwireD]" <w...@f...spamerz.il>

    > Tyle samo, co Twoja.

    mylisz sie.

    > Coz, pl.soc.prawo.sprawiedliwosc. Ty piszesz wniosek, czy ja?

    nie ma czegos takiego jak sprawiedliwosc.

  • 18. Data: 2004-09-16 12:57:50
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2004 14:52:25 +0200, kam <X#k...@w...pl.#X> napisał:

> [...]
    >
    > Nie.
    > Dla niego 8 mies. na 4 + grzywna (i tak na większość zaliczysz t.a.)

    Za włamanie????????

    Tyle to za kradzież zwykłą się należy.
    8 miesięcy na 4 lata? kto widział taki wyrok?
    Rok na trzy, albo dwa na pięć. Innych możliwości nie ma :-)

  • 19. Data: 2004-09-16 13:01:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Rodrig Falkenstein wrote:
    > Za włamanie????????

    ok, zapomniałem że to było włamanie
    to dla niego rok, dla nich po półtora

    KG

  • 20. Data: 2004-09-16 13:19:11
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > oskarżonego uwzględnia się przy wymiarze kary, nikt się nie będzie babrał z

    Bardzo śmiesznie piszesz :) Widzę, że nie wiesz o czym mówimy.

    > Poza tym 259 par. 2 kpk co do zasady nie ma zastosowania w przypadku gdy
    > zstosowanie TA spowodowane jest obawą matactwa.

    Klepiesz od rzeczy. Jak mógł "w bezprawny sposób utrudniać postepowanie"
    skoro siedzi. Art 259 par 4 nie mówi o _obawie_ matactwa, tylko o matactwie
    już dokonywanym/dokonanym.

    marik