  • 11. Data: 2009-03-26 09:34:56
    Temat: Re: Kradzież wspólnych pieniedzy?
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Marian Paździoch wrote:
> [...]
    > pełnomocnictwem dla żony. Nagle mąż zabiera pełnomocnictwo (btw żona sie o
    > tym dowiaduje w banku). Rozumiem, że można złożyć pozew o rozwód i podział
    > majątku, ale do tego czasu ta kasa może wyparować. Czy można zgłosić na
    > policję to jako kradzież pieniędzy? W końcu były wspólne... ale z kolei
    > jeśli wspólne to jaka kradzież? Jak argumentować ewentyalne "olanie" przez
    > policję? Chodzi mi o to, żeby policja szybko zareagowała bo są ewidentne
    > dowody przecież, a zanim dojdzie do sprawy rozwodowej to może się dużo

    Sugerujesz, ze brak wspolnego konta moze byc swietnym uzasadniemien dla
    sadu na rozprawie rozwodowej. Opisuj jak sie potocza sprawy. Sam jestem
    zainteresowany - bo od 7 lat (czyli od slubu) nie mam z zona wspolnego
    konta. Taka wiedza moze sie kiedys przydac... :-)

    Co wiecej - np. samochod, prad, telefon maja w papierach tylko mnie (bo
    mi akurat bylo blizej do wlasciwych instytucji) - zastanow sie czy one
    przypadkiem sa moje, czy jednak wspolne... (podobnie jest z pieniedzmi
    na "indywidualnych" kontach)

    Pozdro

    Maseł

  • 12. Data: 2009-03-26 10:13:45
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...
    > A kim ty jestes dla tej zony?

    Sorry, ale nie chciałbym tego pisać bo można by tę wiadomość skojarzyć o
    kogo chodzi (dla wtajemniczonych w temacie). Jednak przyjmijmy, że tak jest
    naprawdę i nie ma co do tego wątpliwości (ja to po prostu wiem, nie domyślam
    się).

    > Hmm - moze rozwin ta mysl z "cos tam" bo mi same sprosnosci do glowy
    > przychodza ;-)

    Jak wyżej. Ale chodzi o sprawy majątkowe ogólnie rzecz biorąc.

    Pzdr.
    Maniek

  • 13. Data: 2009-03-26 10:15:49
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Maseł" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    oznan.pl...

    > Sugerujesz, ze brak wspolnego konta moze byc swietnym uzasadniemien dla
    > sadu na rozprawie rozwodowej.

    Nie. Wyżej napisałem, że sprawa rozwodowa to osobna bajka.

> [...]
    > mi akurat bylo blizej do wlasciwych instytucji) - zastanow sie czy one
    > przypadkiem sa moje, czy jednak wspolne... (podobnie jest z pieniedzmi

    Przecież ja właśnie twierdzę, że to jest wspólne.

    Pzdr.
    Maniek