  • 81. Data: 2021-08-11 11:49:56
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > A co on chciał osiągnąć tą podmianą? Jak się zorientowałeś, że
    > podmieniono?

    Mnie by wiele pomogło w zobrazowaniu sobie całej sytuacji ujawnienie, co
    to za przedmiot. Bo jest trochę różnicy w tym, czy to rower, czy to
    reklamówka z jabłkami, którą podmieniono na inny gatunek jabłek.

    --
    Robert Tomasik

  • 82. Data: 2021-08-11 12:03:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja się zorientowałem po zejściu do garażu (bo przedmiot był mi potrzebny), a
    kilkunastominutowe spacery złodziei od stanowiska do
    stanowiska z kolejnymi "podmiankami" zobaczyłem po czasie na rejestratorze.
    Nie wiem, co chciał osiągnąć (ze złodziejami nie rozmawiałem), wyobraź sobie że masz
    rower Kona, schodzisz do piwnicy a tam stoi
    Romet (tak przykładowo). Po czasie z nagrania okazuje się, że ten Romet to sąsiada z
    klatki obok, u którego w piwnicy teraz jest nie
    wiedzieć czemu Ukraina.
    Lub wsiadasz do auta, a tam zamiast swojego radia Pioneer widzisz Safari (do tego z
    urwaną gałką), które jak się później okazuje
    ktoś zajumał sąsiadowi wsadzając Trampa.

    -----

  • 83. Data: 2021-08-11 12:10:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dla procesu myślowego może to być wiertarka akumulatorowa lub hulajnoga lub bagażnik
    na hak.

    -----

  • 84. Data: 2021-08-11 12:20:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2021 o 12:10, ąćęłńóśźż pisze:

    > Dla procesu myślowego może to być wiertarka akumulatorowa lub
    > hulajnoga lub bagażnik na hak.

    To należy zawiadomić Policję. Sąsiadowi oddać jego hulajnogę po
    oględzinach policyjnych i zabezpieczeniu śladów. Jak tych p"przesunięć"
    bedzie wystarczająco wiele, to może się okazać, ze to będzie
    przestępstwo, bo wartości się sumują. To, ze złodziej podrzucił
    skradzioną rzecz do bloku obok nie zmienia faktu, że tu ją ukradł. Spoko
    można to uznać za jeden czyn - art. 12§2 kk.

    --
    Robert Tomasik

  • 85. Data: 2021-08-11 14:29:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Prawdopodobnie, tyle że to kolejna parogodzinna mitręga (lub dłuższa).

    -----

  • 86. Data: 2021-08-11 14:33:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.08.2021 o 14:29, ąćęłńóśźż pisze:

    > Prawdopodobnie, tyle że to kolejna parogodzinna mitręga (lub dłuższa).

    Z tego co piszesz, sprawa pilna nie jest. Wyślij emaile do swojej
    lokalnej Komendy zawiadomienie o przestępstwie. Wyznaczą policjanta,
    zarejestrują sparwę i policjant do Ciebie zadzwoni. Umówicie się na
    czynności. Przyjęcie zawiadomienia i oględziny z technikiem, to 1~2
    godziny. Nagranie możesz przynieść na płycie. Nie dramatyzuj.

    --
    Robert Tomasik

  • 87. Data: 2021-08-11 14:52:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    U Was to wolno się życie toczy, jak w "Plebanii" ;-)

    -----

  • 88. Data: 2021-08-15 13:43:02
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Którego? Przy czym czasem się pod publikę oczywiście opyla wszystko.
    > Czasem się trafia na miejscu zdarzenia na oszołoma, co to wie lepiej co
    > i jak. Bywa, ze mu się wówczas dla świętego spokoju obsmaruje wszystko,
    > by sobie umył i poczuł lepiej. To nie znaczy, ze to ma jakikolwiek sens
    > dowodowy.

    Kwintesencja kulsona.
    Te substancje do obsmarowywania dostajecie z kościoła, bo się
    proboszczowi cudownie materializują pod ołtarzem w dowolnych ilościach,
    czy zwyczajnie kupujecie je za własne pieniądze, gdy najdzie was ochota
    zrobić komuś psikusa "by sobie umył"?

    > W tym trybie lata temu opyliliśmy gościowi liście na trawie.
    > po prostu nie chciało nam sie z idiotą dywagować, bo sie powoływał na
    > bardzo wysoko postawione osoby.

    A podasz podstawę prawną trybu "by sobie umył" i "nie chciało nam się z
    idiotą dywagować"?

    Najśmieszniejsze z tego wszystkiego jest to, że jeszcze się tym chwalisz
    i nie widzisz w tym nic złego...

    > Przeczytaj. Jak się uprzesz i będziesz wystarczająco
    > zdesperowany, to można cały samochód rozłożyć na kawałki i zbadać. Tylko
    > Twoje straty przekroczą koszt tego radia.

    A co ty tak nagle martwisz się o jego koszty? Może ma fchuj kasy i na
    zakupy pojedzie kolejnym autem, który sobie wylosuje z własnego garażu.

    Jakoś tym się nie martwiłeś, gdy ZA CUDZE opylałeś dla jak liście na trawie.

    > Jest kilka zasad prowadzenia
    > postępowania. Jedna z nich, to zasada adekwatności. Ale jesli złożysz
    > wniosek dowodowy i podpiszesz mi oświadczenie, ze wyrażasz zgodę, to nie
    > ma żadnego problemu.

    Pokażesz ten skan oświadczenia i zgody na opylanie liści na trawie, albo
    na opylanie wszystkiego "by sobie umył"?
    Zakładam optymistycznie, że pod tym oświadczeniem i zgodą dopisałeś
    notatkę, że uważasz, że opylanie liści na trawie jest nieadekwatne do
    sytuacji i robisz to na wyraźne żądanie pokrzywdzonego, bo pokrzywdzony
    powołał się na bardzo wysoko postawione osoby?

    Bo przecież nie tobie decydować, co jest zgodne z prawem, a co nie jest,
    a rozkaz trzeba wykonać...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 89. Data: 2021-08-15 13:49:07
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Odpisałem już obok, więc odniosę się do rękawiczek. Rękawiczki też się w
    > ten sposób identyfikuje. :-) Mają charakterystyczny i niepowtarzalny splot.

    Serio badacie sploty rękawiczek, gdy komuś ukradną radio z samochodu?
    Nawet wtedy, gdy to nie był samochód komendanta?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 90. Data: 2021-08-15 13:58:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.08.2021 o 13:49, Kviat pisze:

    > Serio badacie sploty rękawiczek, gdy komuś ukradną radio z samochodu?
    > Nawet wtedy, gdy to nie był samochód komendanta?

    Przecież on jest oderwany od rzeczywistości. Nawet jak naczelnikowi
    powiesili paczkę pampersów na ogrodzeniu to nikt się nie bawił w odciski
    i splot rękawiczek a po prostu zawieszono komendantów.

    --
    Shrek