  • 11. Data: 2021-08-03 19:44:50
    Temat: Re: Kradziez wartosci 300 zl
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No przecież złodzieja widzą gały na nagraniu.
    Nie wygląda na występującego w bazach.

    -----

  • 12. Data: 2021-08-03 19:48:08
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dawno odkryłem ich taktykę: "szef mi to dał 32 dnia a odpisali, że monitoring
    trzymają tylko 30 dni".
    W konkretnym przypadku ZTM odpisało (i żeby to raz, bo oni też swoje d... znaczy
    kierowców chronią).
    Może na prowincji wyjazd technika to jakieś ubarwienie życia.

    -----

  • 13. Data: 2021-08-03 19:53:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dobrze napisałes.
    Oczywiście, że karzą.
    Za składanie powiadomień.
    Ale Pol - dzwonią, przedstawiają się, pytają czy możesz przyjść danego dnia o danej
    godzinie - to wersal w porównaniu ze S[clerosis]
    M[ultipleks], w SM półtorej-dwie godziny w tłoku to masz jak z bańki.

    -----

  • 14. Data: 2021-08-03 19:58:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.08.2021 o 19:53, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ale Pol - dzwonią, przedstawiają się, pytają czy możesz przyjść danego
    > dnia o danej godzinie - to wersal w porównaniu ze S[clerosis]
    > M[ultipleks], w SM półtorej-dwie godziny w tłoku to masz jak z bańki.

    Wersal - wysyłasz pocztą, to po kilku miesiącach dzwonią i umawiają się
    na konkretną godzinę - w sensie pracującą, ale normalnie dali kilka do
    wyboru. Po kilku miesiącach będą mieli w dupie twoją sprawę, ale nie
    oszukujmy się i tak będą mieli w dupie. Tak czy inaczej umorzenie - no
    przecież nie rzucą wszystkiego i nie będą jakiegoś złodzieja szukać. A
    bajki o techniku macającym twoje fanty... Nagraj to;)

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-08-03 20:03:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.08.2021 o 19:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dawno odkryłem ich taktykę: "szef mi to dał 32 dnia a odpisali, że
    > monitoring trzymają tylko 30 dni".

    Nawet jak im siłą płytę wciśniesz, to będzie niewyraźnie, zatnie się,
    nie będzie kodeka ewentualnie "spontanicznie pęknie".

    > Może na prowincji wyjazd technika to jakieś ubarwienie życia.

    Taa. Tak jak pisałem - zgłoś, nagraj i podziel się tym technikiem
    macającym pędzelkiem twoje fanty;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2021-08-03 20:41:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > d... znaczy kierowców chronią).
    > Może na prowincji wyjazd technika to jakieś ubarwienie życia.

    Nie odpowiadam za idiotyczne tłumaczenia, ale 5 dni jest na rejestrację
    pokrzywdzonego, czy czynności sprawdzających. Jakby to dostał 6 dnia, to
    i policjant i ewentualnie szef muszą pisać wyjaśnienie - raz pewnie
    przejdzie, ale w masowość zjawiska powątpiewam. System spóźnienia
    wyłapuje, bo zdarzenie dyżurny rejestruje do kilku godzin od przyjęcia
    materiałów, a ze zdarzenia robi się rejestracja i można do sekundy
    policzyć ile upłynęło. Wynika to z ZARZĄDZENIA NR 70 KOMENDANTA GŁÓWNEGO
    POLICJI z dnia 2 grudnia 2019 r. w sprawie Krajowego Systemu
    Informacyjnego Policji. Zarządzenie tajne nie jest i można go znaleźć w
    Internecie. Tam jest masa innych terminów.

    Pomijam już fakt, że zabezpieczenie monitoringu na miejscu zdarzenia
    jest tzw. czynnością niecierpiącą zwłoki i o ile jest taka możliwość, to
    grupa zabezpiecza to natychmiast. Jeśl isie nie da (bo czasem nie ma
    dostępu do rejestratora, albo nie ma jego operatora), to się to robi w
    pierwszym możliwym terminie.

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2021-08-03 20:45:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.08.2021 o 19:44, ąćęłńóśźż pisze:

    > No przecież złodzieja widzą gały na nagraniu.
    > Nie wygląda na występującego w bazach.

    Po pierwsze w bazach jest masa osób nie wyglądających na występujących w
    nich. Jakby się to zabezpieczyło, to samo się będzie szukać :-) - nic
    nie kosztuje. Zdjęcie oczywiście jest cennym dowodem, ale ustalenie
    tożsamości osoby na tej podstawie proste nie jest. Podpowiadam, jak to
    zrobić dobrze.

    --
    Robert Tomasik

  • 18. Data: 2021-08-03 22:36:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A teraz przełóż to na dokonywanie zgłoszeń do stopagresjidrogowej (komórka Kom.
    Stołecznej).
    To superszybko, bo w lżejszych przypadkach przesłuchują po 6-11 miesiącach od
    zdarzenia (wykroczenia drogowego).
    "Proszę Pana, mi teraz schodzą sprawy ze stycznia".
    Oczywiście żadnego monitoringu nie zabezpieczają w sprawach wykroczeń, a i w
    przestępstw mi nie zabezpieczyli "tam i tak niczego nie
    będzie widać".

    A jak dostana płytę nagraną przez ochroniarza to nawet nie sprawdzą, czy da się
    odczytać co wychodzi po pół roku u proka i po roku w
    sądzie.
    No i sąd powołuje biegłego, czy da się odczytać z rezultatem "nie bo nie".
    I nawet nie wiadomo, czy to ta płyta bo gładka jak pupa niemowlaka.

    -----

  • 19. Data: 2021-08-03 22:43:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powtarzam: za 300 zł mnie wyśmieją.
    Może jakby dobrodziejowi proboszczowi hulajnogę ukradli.
    No i żebym miał pewność, że garażu przy aucie miałem rękawiczki (w kowidzie zawsze
    mam do windy i klamek klatki).
    W sumie te rękawiczki mogę sprawdzić na monitoringu ;-)
    Ale jeśli, to łapałem w tych samych miejscach co złodziej, więc starłbym ślady.

    -----

  • 20. Data: 2021-08-04 01:10:11
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-03, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Powtarzam: za 300 zł mnie wyśmieją.

    A ta część co podmienili nie miała czasem jakieś plamy czy rysy
    układającej się w obraz Jezusa czy choćby krzyża?

    --
    Marcin