  • 1. Data: 2004-04-16 18:41:12
    Temat: Kradzież w hotelu - odszkodowanie
    Od: "Artur" <artur_w(nospam)@wp.pl>

    Firma (Filar) ubezpieczeniowa w której ubezpieczony był hotel w którym
    mnie okradziono (z włamaniem, zgłoszenie na policję) zażądała odemnie faktur
    lub paragonów na rzeczy które zgłosiłem jako skradzione, niestety nie
    posiadam takowych, co w takiej sytuacji zrobić ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-17 00:56:06
    Temat: Re: Kradzież w hotelu - odszkodowanie
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>

    Użytkownik "Artur" <artur_w(nospam)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lub paragonów na rzeczy które zgłosiłem jako skradzione, niestety nie
    > posiadam takowych, co w takiej sytuacji zrobić ?

    ooo !
    ciekawe !
    a tak swoją drogą to cenne rzeczy powinieneś przechowywać w depozycie
    hotelowym, a nie w pokoju.

    Pozdrawiam
    kw1618

  • 3. Data: 2004-04-17 06:36:11
    Od: "Artur" <artur_w(nospam)@wp.pl>

    to nie były cenne rzeczy, tylko takie normalne typu kurtka spodenki
    skarpetki telefon...

  • 4. Data: 2004-04-17 09:51:44
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Artur" <artur_w(nospam)@wp.pl> niebacznie popelnil

    > to nie były cenne rzeczy, tylko takie normalne typu kurtka
    > spodenki skarpetki telefon...
    > Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy"
> [...]
    Odpisz. że nie jesteś pewen, ale jest wielce prawdopodobne,
    że rachunki były w skadzonej kurtce ;)))

    PS. Sposób odpowiedzi i cytowania celowy aby wezwanie:
    'Pisz _pod_ przyciętymi cytatami'
    poprzeć przykładem dydaktycznym ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2004-04-17 18:48:18
    Od: "seb" <s...@w...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > lub paragonów na rzeczy które zgłosiłem jako skradzione, niestety nie
    > posiadam takowych, co w takiej sytuacji zrobić ?

    Napisać do nich ładnie, że nie posiadasz żadnych faktur na skarpetki itd. I
    podpowiedzieć z przekąsem, że możesz przedstawić świadków na fakt posiadania
    przez ciebie czarnych ( lub białych ;) ) skarpetek.
    A tak na poważnie - głupota niektórych likwidatorów nie zna granic.

    seb