  • 1. Data: 2004-04-16 18:08:43
    Temat: Karta pojazdu a ubezpieczenie
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Witam

    PZU odmówiło mi wypłaty ubezpieczenia za kradzież samochodu ponieważ nie
    dostarczyłem karty pojazdu (została skradziona razem z pojazdem).
    Prosze o pomoc. Co zrobić w takiej sytuacji

  • 2. Data: 2004-04-16 22:10:36
    Temat: Re: Karta pojazdu a ubezpieczenie
    Od: "Andrzej" <i...@o...pl>

    Jedyne rozwiązanie - to sąd... spotkało to też mojego kolegę i żadne
    odwołania nie pomogły. Chociaż marne szanse na wygranie tej sprawy - popatrz
    na to
    http://www.pzu.pl/pzusa/index.php?id=70owu&samSessio
    n=6cc5413169230f843eaabb76c45201c6 §
    27 pkt 1 - wyraźnie pisze, że w przypadku kradzieży musisz zwrócić kartę
    pojazdu...

    Pozdrawiam.

    --

    Andrzej
    GG: 5293541 i...@o...pl

  • 3. Data: 2004-04-17 08:22:51
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Andrzej" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    n=6cc5413169230f843eaabb
    76c45201c6 §
    > 27 pkt 1 - wyraźnie pisze, że w przypadku kradzieży musisz zwrócić kartę

    chyba ze kradziez rozbojnicza
    p.
    W,