  • 11. Data: 2015-02-17 15:03:14
    Temat: Re: Koszty egzekucji
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-17 o 14:57, Maciek pisze:
    > Ty mnie lepiej odeślij do art.49.1, art.39.2.6, art.39.2.8 bo Pan
    > Komornik tak był zapracowany, że nie podał aktu prawnego z którego je
    > wziął. Były wymienione przy opłatach egzekucyjnych i wydatkach
    > gotówkowych. Może podpowiesz skąd one pochodzą.

    Jak ty przez proces przebrnąłeś? :) Normalnie jak ktoś się nie zna, to
    bierze kogoś, kto się zna. A nie przez 2 lata popełnia błąd na błędzie,
    a potem ma żale do komornika ;)

    Ustawa o komornikach sądowych i egzekucji.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-02-17 15:05:03
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-02-17 o 15:03, Liwiusz pisze:
    > Jak ty przez proces przebrnąłeś? :) Normalnie jak ktoś się nie zna, to
    > bierze kogoś, kto się zna. A nie przez 2 lata popełnia błąd na błędzie,
    > a potem ma żale do komornika ;)
    Jaki proces??? Wniosek, e-sąd przyklepał i sprawa do komornika :->

    > Ustawa o komornikach sądowych i egzekucji.
    Dzięki.

    Maciek

  • 13. Data: 2015-02-17 15:05:50
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-02-17 o 12:24, koń Fritz i jego pan dr Schultz pisze:
    > Można by autorowi podpowiedzieć jak wyrwać dodatkową kasę od dłużnika,
    Dawaj, bo hipoteka bankowa na nieruchomości :->

    Maciek

  • 14. Data: 2015-02-17 17:16:46
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-17 o 12:42, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > To dlaczego frajerze nie zostałeś komornikiem, skoro twierdzisz, że to
    > takie proste?

    bo bycie złodziejem też jest proste, a jakoś mnie nie ciągnie. choć jak
    patrzę na tę bezkarność...

    @

  • 15. Data: 2015-02-19 16:28:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Feb 2015, Artur Miller wrote:

    > żyć nie umierać. siedzem i robiem to co mi pokażom palcem.

    W sumie tak.
    Idzie o to, aby użycie środków przymusu było kontrolowane przez
    państwowego urzędnika.
    Sam zauważyłeś - to co Ci pokażą palcem jednak trzeba ZROBIĆ.
    Samo się zrobić nie chce ;)

    Popatrz na to inaczej: chciałbyś sprzedać np. mieszkanie.
    Albo kupić.
    I zamiast samemu z tym się użerać, wynajmujesz pośrednika, który
    ma "załatwić sprzedaż".
    Zrobi Ci to za darmo?

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2015-02-19 20:30:26
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-02-19 o 16:28, Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > państwowego urzędnika.
    > Sam zauważyłeś - to co Ci pokażą palcem jednak trzeba ZROBIĆ.

    a gdzie "albo jak mi się zechce, to coś innego. " ? :)

> [...]
    > Albo kupić.
    > I zamiast samemu z tym się użerać, wynajmujesz pośrednika, który

    o, z tym "kupić" to dobry przykład. chcę kupić od Ciebie, ale Ty nie
    chcesz sprzedać. well... i co z tego, zabiera Ci mieszkanie, daje max
    50% wartości w gotówce, a ja je kupuję za tyle właśnie.

    wchodze w to :D

    @

  • 17. Data: 2015-02-20 12:01:10
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > Albo kupić.
    > I zamiast samemu z tym się użerać, wynajmujesz pośrednika, który
    Po pierwsze primo: taki wynajęty pośrednik nie czeka, aż mu wskażesz,
    które mieszkanie ma kupić, albo komu konkretnie sprzedać. Po drugie
    primo: na jego pensję nie idzie 18% z Twoich dochodów, 23% z większości
    Twoich zakupów, że nie wspomnę o akcyzach i innych para podatkach, które
    płacisz w każdej kupowanej kajzerce :->

    Maciek

  • 18. Data: 2015-02-21 22:05:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2015, Artur Miller wrote:

    > a gdzie "albo jak mi się zechce, to coś innego. " ? :)

    W tym miejscu, w którym jest zawarta umowa, a prawo określa
    warunki jej wykonania :)

    Najpierw muszę mieć u Ciebie dług :)

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2015-02-21 22:07:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 20 Feb 2015, Maciek wrote:

    > Po pierwsze primo: taki wynajęty pośrednik nie czeka, aż mu wskażesz,
    > które mieszkanie ma kupić, albo komu konkretnie sprzedać.

    To prawda.
    Ale nie mam lepszego przykładu z "chłopcem na posyłki" :)
    (przypomnę słowa Liwiusza co robi komornik!)

> [...]
    > primo: na jego pensję nie idzie 18% z Twoich dochodów, 23% z większości
    > Twoich zakupów, że nie wspomnę o akcyzach i innych para podatkach, które

    No właśnie... nie.
    Komornik zarabia na tym co ściągnie właśnie.
    To nie jest działalność budżetowa, tylko gospodarcza.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2015-02-22 20:53:45
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-02-21 o 22:07, Gotfryd Smolik news pisze:
    > No właśnie... nie.
    > Komornik zarabia na tym co ściągnie właśnie.
    > To nie jest działalność budżetowa, tylko gospodarcza.
    Serio?? Komornicy sądowi działają na własny rachunek? Zawsze wydawało mi
    się, że te opłaty za ściągnięcie należności, to taki dodatek za
    skuteczność, ale jak nie będzie przez pół roku żadnych dłużników, to
    Państwo nie da zdechnąć z głodu. Jeśli jest jak piszesz, to odszczekuję
    - za te 300-parę zł też by mi się nie chciało kiwnąć palcem ;-)

    Maciek