    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 19 Feb 2015 16:28:28 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Koszty egzekucji

    On Tue, 17 Feb 2015, Artur Miller wrote:

    > żyć nie umierać. siedzem i robiem to co mi pokażom palcem.

    W sumie tak.
    Idzie o to, aby użycie środków przymusu było kontrolowane przez
    państwowego urzędnika.
    Sam zauważyłeś - to co Ci pokażą palcem jednak trzeba ZROBIĆ.
    Samo się zrobić nie chce ;)

    Popatrz na to inaczej: chciałbyś sprzedać np. mieszkanie.
    Albo kupić.
    I zamiast samemu z tym się użerać, wynajmujesz pośrednika, który
    ma "załatwić sprzedaż".
    Zrobi Ci to za darmo?

    pzdr, Gotfryd