  • 1. Data: 2005-02-05 13:42:32
    Temat: Koszty Notarialne pomoc
    Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl>

    Witam
    Mam pytanie w sprawie kosztow notarialnych. Dziadkowie chca przepisac na
    mnie i moja mame dom po polowie, dom ma wartosc ok. 200tys zl, dzialka 24
    tys zl. Powierzchnia urzytkowa 110m. Ile beda wynosic koszty sadowe i
    notarialne w przyblizeniu? Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-02-05 13:44:27
    Temat: Re: Koszty Notarialne pomoc
    Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl>

    p.s
    Acha babcia ma 66 lat dziadek 73. I chca miec prawo mieszkac w tym domu do
    smierci.

  • 3. Data: 2005-02-05 13:50:53
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik DuckmAn napisał:

    > p.s
    > Acha babcia ma 66 lat dziadek 73. I chca miec prawo mieszkac w tym domu do
    > smierci.

    To nalezy im w akcie notarialnym ustanowic sluzebnosc zamieszkania. Co
    do kosztow to nie wiem, ale mozna to sprawdzic w odpowiedniej ustawie o
    stawkach notarialnych. Poszukaj sam, bo ja aktualnie czasu nie mam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-02-06 17:47:11
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 5 Feb 2005 14:42:32 +0100, w <cu2igj$14er$1@mamut1.aster.pl>, "DuckmAn"
    <d...@a...waw.pl> napisał(-a):

    > 200tys zl, dzialka 24
    > tys zl. Powierzchnia urzytkowa 110m. Ile beda wynosic koszty sadowe i
    > notarialne w przyblizeniu? Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.

    Najlepiej zadzwoń do notariusza.