  • 1. Data: 2005-02-05 12:31:47
    Temat: Włamanie na strone www
    Od: "ja" <u...@g...pl>

    Ponownie włamano mis ie na strone www. Jest to już czwarte włamanie tego
    samego hackera na moją stronę. Jakie podjąć kroki ?

  • 2. Data: 2005-02-05 12:34:10
    Temat: Re: Włamanie na strone www
    Od: Julek Gędek <j...@z...pl>

    Użytkownik ja napisał:
    > Ponownie włamano mis ie na strone www. Jest to już czwarte włamanie tego
    > samego hackera na moją stronę. Jakie podjąć kroki ?
    Zmienić zabezpieczenia.

    --
    _____ julek@samochodykropkaorg .'===-,---,---,---,--,,,,---,---,---',
    ,-;--|--'--, <- VW Polo Classic'00 |_|___|___|___|___|__||||___|___|___||

  • 3. Data: 2005-02-05 12:49:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Julek Gędek" <j...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Zmienić zabezpieczenia.

    I powiadomić Policję.

  • 4. Data: 2005-02-05 12:52:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zmienić zabezpieczenia.

    ale przedtem zglosic przestepstwo

    Art. 267. § 1. Kto bez uprawnienia uzyskuje informację dla niego nie
    przeznaczoną, otwierając zamknięte pismo, podłączając się do przewodu
    służącego do przekazywania informacji lub przełamując elektroniczne,
    magnetyczne albo inne szczególne jej zabezpieczenie,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    Art. 267. § 2. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji,
    do której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem
    podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem specjalnym.

    Art. 268. § 1. Kto, nie będąc do tego uprawnionym, niszczy, uszkadza,
    usuwa lub zmienia zapis istotnej informacji albo w inny sposób udaremnia
    lub znacznie utrudnia osobie uprawnionej zapoznanie się z nią,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.
    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 dotyczy zapisu na komputerowym nośniku
    informacji, sprawca
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
    § 3. Kto, dopuszczając się czynu określonego w § 1 lub 2, wyrządza znaczną
    szkodę majątkową,

    P.

  • 5. Data: 2005-02-05 13:16:21
    Od: "Michał\"MrCache\"Cach" <m...@o...pl>

    ja napisał(a):
    > Ponownie włamano mis ie na strone www. Jest to już czwarte włamanie tego
    > samego hackera na moją stronę. Jakie podjąć kroki ?

    krok1
    zgłoszenie na policję/prokuraturę wzraz z wszelkimi przydatnymi danymi,
    jak np. logi systemu

    krok2
    zainwestować w jakiś porządny system i kilka książek o bezpieczeństwie,
    ewentualnie zatrudnić jakiegoś informatyka

    pzdr
    --
    Michał 'MrCache' Cach
    email: mrcache[małpiszon]o2[kropa]pl | jid:

  • 6. Data: 2005-02-06 22:51:23
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    > zainwestować w jakiś porządny system i kilka książek o bezpieczeństwie,
    > ewentualnie zatrudnić jakiegoś informatyka

    I jeszcze na dodatek zawiadomic operatrora goscia to mu odetnie lacze i po
    sprawie. Mozna poznac po IP:)