  • 1. Data: 2005-06-24 08:58:33
    Temat: Kopiowanie gier java na telefon.
    Od: "FlashT" <n...@w...com>

    Witam serdecznie!
    Czy kopiowanie gier java na telefony komorkowe jest nielegalne? Nigdzie nie
    ma zaznaczonego copyrightu, zadnej licencji ani nic... A wiec czy jak juz
    taka gre otrzymam moge ja bez problemu rozdac wszystkim znajomym? Bo
    rozumiem ze sprzedawanie tego juz by cos naruszalo, ale rozdawanie...?

    Pozdrawiam
    FlashT

  • 2. Data: 2005-06-24 21:01:01
    Temat: Re: Kopiowanie gier java na telefon.
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "FlashT" <n...@w...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > taka gre otrzymam moge ja bez problemu rozdac wszystkim znajomym? Bo
    > rozumiem ze sprzedawanie tego juz by cos naruszalo, ale rozdawanie...?

    prawo autorskie, dosc logiczne, mnie to tez kiedys zaciekawilo, i tez sie tu
    zapytalem :-)

    P.

  • 3. Data: 2005-06-24 21:01:26
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > taka gre otrzymam moge ja bez problemu rozdac wszystkim znajomym? Bo
    > rozumiem ze sprzedawanie tego juz by cos naruszalo, ale rozdawanie...?

    a copyright jest gdzieniegdzie