    From: Paweł <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kontrole legalnosci BSA - granica prywatności
    Date: Thu, 27 Nov 2003 11:25:14 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@62.233.235.240

    Witam,

    Czy ktoś może w rzetelny sposób odpowiedzieć jaka jest granica
    kontroli BSA? Jeśli mam zainstalowane legalne oprogramowanie na
    komputerze (Linux i Windows z odpowiednimi licencjami) czy Policja
    zaczyna "trzepać" mieszkanie??? Oprogramowaniem nie handluję, mp3 nie
    używam, mam za to pewnie jak każdy kopiowane płyty CD audio. Prawo
    zezwala na skopiowanie płyty audio osobie z którą łączy nas "stosunek
    towarzyski" jak to można udowadniać przy kolekcji sięgającej ładnych
    kilku (nastu)lat. W zasadzie to nagrane kasety z przed tychże lat też
    są "pirackie" mimo iż były albo nagrywane z innych kaset radia, bądż
    przegrywane z CD w okresie, gdy było to zypełnie legalne (wypożyczlnie
    CD itp.)

    Paweł