  • 11. Data: 2006-02-03 22:39:53
    Temat: Re: Kontrola Skarbowa u numery kont
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    no właśnie widziałam przed chwilą obowiązki tego inspektora inf. finansowej
    i tak się zastanawiam czemu nie dobiorą się w ten sposób do gangsterów i
    machlojkarzy :>

  • 12. Data: 2006-02-03 22:44:50
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    > no właśnie widziałam przed chwilą obowiązki tego inspektora inf.
    > finansowej i tak się zastanawiam czemu nie dobiorą się w ten sposób
    > do gangsterów i machlojkarzy :>

    Pewnie z tego samego powodu, dla którego policja nie łapie notorycznych
    złodziei, tylko czepia się staruszków parkujących w złym miejscu ;-)
    Zazwyczaj nie mają podstaw. Jak ktoś wie, jak robić przekręty, to wie też,
    jak dobrze to zakamuflować, żeby wszystko wyglądało "cacy". A taki szary
    przedsiębiorca zazwyczaj popełnia błędy nieświadomie i dlatego wpada, bo
    łatwo się można do niego przyczepić.

    --
    PozdrawiaM

  • 13. Data: 2006-02-04 00:16:01
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie takiej sytuacji,żeby ktoś nigdy nie
    pracował, całymi dniami popełniał wszelakiej maści przestępstwa, a potem
    jeszcze za uzyskaną ze swej działalności przestępczej kasę kupował
    ruchomości i nieruchomości, i żeby nie było na taką osobą haka, musiałby
    mieć conajmniej IQ 300 :>

  • 14. Data: 2006-02-04 00:21:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Joanna <janna3445 napisał:
> [...]
    > jeszcze za uzyskaną ze swej działalności przestępczej kasę kupował
    > ruchomości i nieruchomości, i żeby nie było na taką osobą haka, musiałby

    A ja nie widzę żadnego problemu, zakkładając, że "popełnianie
    przestępstw" czy też "myślenie" nie jest formą pracy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 15. Data: 2006-02-04 16:12:39
    Od: "Edmund" <t...@j...pl>

    Użytkownik "Joanna @gazeta.pl>" <janna3445<tnij> napisał w wiadomości

    > no właśnie widziałam przed chwilą obowiązki tego inspektora inf.
    > finansowej i tak się zastanawiam czemu nie dobiorą się w ten sposób do
    > gangsterów i machlojkarzy :>

    Ja mysle, ze nie bierze sie za takich, bo nie chce miec, jak kazdy
    zwyczjany, leniwy czlowiek, problemow.

  • 16. Data: 2006-02-05 15:05:03
    Od: "Joanna" <janna3445<tnij>@gazeta.pl>

    > Ja mysle, ze nie bierze sie za takich, bo nie chce miec, jak kazdy
    > zwyczjany, leniwy czlowiek, problemow.

    to by bylo jakies wytłumaczenie, nie chce...albo nie potrafi.