  • 1. Data: 2006-02-02 10:24:08
    Temat: Pomocy! Czy można powołać rezerwę nieprzeszkoloną
    Od: Mały<l...@h...com>

    Dwa lata temu po zaliczeniu studiów zostałem automatycznie przeniesiony do
    rezerwy, myślałem że to koniec moich przygód z wojskiem. Tymczasem wczoraj w
    skrzynce znalazłem wezwanie w sprawie powszechnego obowiązku obrony w celu
    odbioru PRACOWNICZEJ KARTY MOBILIZACYJNEJ. Czy to już bilet do wojska?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-02-02 12:16:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mały [###l...@h...com.###] napisał:

    W skrzynce? Zwykłym listem? Ktoś sobie chyba dowcip zrobił.

  • 3. Data: 2006-02-02 17:06:11
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > W skrzynce? Zwykłym listem? Ktoś sobie chyba dowcip zrobił.

    Sa skrzynki z "R'ka" - czyli zezwoleniem do wrzucania listow poleconych.
    Taka usluga na poczcie... co prawda listonosze nie zawsze robia tak, jak
    sobie tego zyczy adresat (czyt: zostawiaja tylko wezwania), ale istnieje
    taka usluga. Nie wiem tylko, czy to zgodne z prawem :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger