    Date: Sat, 23 Jan 2021 15:24:23 +0100
    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Konieczność noclegu w hotelu a zakaz.

    Elo

    Taką zagwozdkę mam.
    Załóżmy, że przybyłem do miejscowości wczasowej do i z której jest 1
    PKS na dobę. Już szedłem na autobus powrotny, ale jakiś lokalny
    protest uniemożliwił mi dotarcie na przystanek w zakładanym czasie.
    Autobus odjechał.
    Jest zima i mróz. Muszę przenocować w budynku, nie na ziemi przy
    słupku PKS-u. Nie łapię się na wyjątek z reżimowego zakazu
    udostępniania noclegu. Nikt mi nie udzieli go, bo będzie się bał
    reakcji siepaczy władzy. Dzwonić na 997, żeby mnie przenocowali? Jak
    zgodnie z prawem przetrwać?
    No i potem pozywać organizatorów protestu? Jeśli nie ma
    organizatora, tylko ludzie się skrzyknęli przez Internet, to kto
    odpowiada za wyrządzenie szkody? Chyba nie sołtys, bo co on winien,
    że zebrała się grupa oszołomów?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65