  • 1. Data: 2004-10-01 13:15:36
    Temat: Koniec spłaty u komornika
    Od: "Vegga" <v...@w...pl>

    Witam

    Komornik zajął mi pensję oprócz tego robiłam osobne wpłaty. Z moich obliczeń
    wynika że należność została spłacona, więc napisałam do komornika, aby dokonał
    ostatecznego rozliczenia. Jak długo czeka sie na odpowiedz? Pytam ponieważ z
    kolejnej pensji poszły pieniądze. A może są jakieś inne procedury zakończenia
    tego?

    Pozdrawiam

    Monika

  • 2. Data: 2004-10-01 16:53:24
    Temat: Re: Koniec spłaty u komornika
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Vegga napisał:

> [...]
    > kolejnej pensji poszły pieniądze. A może są jakieś inne procedury zakończenia

    Komornik wszczął postępowanie egzekucyjne np na podstawie nakazu zapłaty
    na 5 000 PLN ...

    ściągnął ci 5 rat po 500 PLN (przykładowo) ...
    Ty w międzyczasie wpłaciłaś WIERZYCIELOWI 2500 PLN ... wierzytelność
    spłacona (no nie do końca, ale ok ...) Zwróć się do wierzyciela by ten
    spacyfikował komornika ...

    Komornik wykona to co ma do wykonania , czyli spacyfikuje cie na 5
    kawałków ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900