  • 1. Data: 2004-10-01 10:19:05
    Temat: Mieszkanie kwaterunkowe po ciotce.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam , czy dla gminy bedzie mialo znaczenie przy ewentualnym przyznaniu mi
    lokalu kwaterunkowego, po ciotce jesli :
    Mieszkam tu 16 lat.
    Jestem zameldowany oczywiscie.
    W gminie i u mnie jest dokument (sporzadzony w trakcje meldowania) ze jestem
    tu poto zeby pomagac ciotce) (pewnie to juz nie bedzie mialo znaczenia).
    Nie ma i nie bylo jakichkolwiek zadl. w stosunku do tego lokalu w czynszu
    czy w innych oplatach.

    Czy jest sens przeprowadzac generalny remont w obecnej sytuacji?

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2004-10-01 10:19:58
    Temat: Re: Mieszkanie kwaterunkowe po ciotce.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Aha no i jeszcze cos, czy gmina moze mnie od tak sobie wywalic z tego
    mieszkania po smierci ciotki?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344