  • 1. Data: 2004-06-21 15:37:43
    Temat: Koniec gwarancji i dni swiateczne.
    Od: "Piotr" <p...@u...o2.pl>

    Witam.
    Nurtuje mnie taki otoz problem. Oddalem dzis telefon do serwisu. Powodem
    oddania byly problemy z ladowaniem go tzn po naladowaniu pojawial sie napis
    bateria naladowana a po odlaczeniu go od ladowarki momentalnie bateria
    stawala sie pusta. Jednak nie w tym rzecz. Telefon byl zakupiony 20 grudnia
    2003 i taka data widnieje na karcie gwarancyjnej. Gwarancja dotyczy okresu
    12 miesiecy na telefon i 6 miesiecy na baterie i ladowarke. Czyli niby
    termin 6 miesiecy minal wczoraj. Biorac pod uwage ze wczoraj byla niedziela
    nie mialem mozliwosci oddania telefonu do serwisu. Czy jezeli uznane bedzie
    ze wina problemu dzialania telefonu lezy po stronie baterii lub ladowarki
    bede musial placic za naprawe tych czesci (lub wymiane), czy powinno to byc
    uznane jeszcze w ramach gwarancji?
    Jesli ktos bedacy w temacie pokusil by sie o wyjasnienie tego problemu to z
    gory dziekuje.
    Pozdrawiam serdecznie
    Piotr

    P.S.
    Telefon byl oddany w punkcie ktory przekazuje go do producenta wiec tam nie
    umieli mi wyjasnic tego problemu.

  • 2. Data: 2004-06-21 15:39:18
    Temat: Re: Koniec gwarancji i dni swiateczne.
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    wg. mnie to juz oddales telefon po terminie gwarancji na wymienione czescie,
    gwarancja nie uwzglednia swiat tylko konkretnie 6 miesiecy

  • 3. Data: 2004-06-21 16:19:34
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Piotr" <p...@u...o2.pl> naskrobał/a w

    > Jesli ktos bedacy w temacie pokusil by sie o wyjasnienie tego
    > problemu to z gory dziekuje.

    KC Art. 115. Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na
    dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Dzien bez wspomnienia o Babylon 5, to dzien stracony.

  • 4. Data: 2004-06-21 16:27:20
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Piotr wrote:
    > Jesli ktos bedacy w temacie pokusil by sie o wyjasnienie tego problemu to z
    > gory dziekuje.

    Jeśli w karcie gwarancyjnej nie ma nic innego, to stosuje się art.115
    kodeksu cywilnego: "Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności
    przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia
    następnego." Ponadto zwykle niezbedne jest ujawnienie sie uszkodzenia w
    terminie przewidzianym przez gwarancję, a nie złożenie reklamacji w tym
    terminie.

    KG

  • 5. Data: 2004-06-21 20:17:32
    Od: "Artur" <a...@i...pl>

    Ponadto zwykle niezbedne jest ujawnienie sie uszkodzenia w
    > terminie przewidzianym przez gwarancję, a nie złożenie reklamacji w tym
    > terminie.
    to wg tego za pol roku powiem ze tydzien przed minieciem gwarancji nawalilmo
    mi cos???

  • 6. Data: 2004-06-21 21:06:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Artur wrote:
    > to wg tego za pol roku powiem ze tydzien przed minieciem gwarancji nawalilmo
    > mi cos???

    Jeśli tylko to udowodnisz.

    KG

  • 7. Data: 2004-06-22 06:13:04
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cb7igs$1fo$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > Jeśli tylko to udowodnisz.

    W gwarancjach jest zwykle zapis, że uszkodzenie trzeba zgłosić nie
    później niż... od jego wystąpienia.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę