  • 1. Data: 2004-06-21 14:56:26
    Temat: Stowarzyszenie zwykłe
    Od: "Rafał" <j...@t...pl>

    Witajcie

    Mam pytanie o stowarzyszenie zwykle. Nie mylic z pelnym. Sa juz te 3 osoby
    ktore chca zalozyc stowarzyszenie. Zglaszamy to starostwa powiatowego i jest
    fajnie. I teraz kilka pytan...

    1) Czy stowarzyszenie zwykle musi miec organ kontroli wewnetrznej i czy musi
    byc pelniona w tym wypadku funkcja prezesa, wiceprezesa, skarbnika itd ? Czy
    nie wystarczy ze jest przedstawiciel stowarzyszenia zwyklego tj. starosta ??

    2) Czy przy kazdej zmianie statutu trzeba informowac o tym urzad w ktorym
    dokonalo sie rejestracji ??

    3) Czy wszystkie postanowienia ustawy dotyczace stowarzyszen "normalnych"
    dotycza bezwzglednie tak samo stowarzyszen zwyklych z wyjatkami wymienionymi
    w paragrafie "x" (iks) ???

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 2. Data: 2004-06-21 15:19:07
    Temat: Re: Stowarzyszenie zwykłe
    Od: "Rafał" <j...@t...pl>

    I jeszcze jedno.

    Protokół zebrania zalozycielskiego, uchwaly itd itp. Czy w stowarzyszeniu
    zwyklem to tez obowiazuje ??

    Pozdrawiam

    Rafal