  • 21. Data: 2007-05-16 08:33:16
    Temat: Re: Komputer firmowy i pirackie oprogramowanie
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > stan rzeczy przed pracodawą- z pewnością- ale czy przed sadem za pirata
    > ? pewnie też.
    > Ale jeżeli bedzie to np ksiegowa- nie ma obowiazku ani uprawdnień
    > instalować program ( ksiegowy) trudno zeby też za to odpowiadała.( za
    > lewy soft)
    > Sądze ze obie strony bedą pociagane do odpowiedzialności- i sąd moze
    > zdecyować o winie, na podstawie logów, (dat instalacji oprogramowania,
    > itp)
    > Prawa dostępu są stosunowo proste do złamania wiec pracownik mógłby

    kto poplenil przestepstwo ten odpowiada, bez wzgledu na to co jest w
    regulaminie, a kwestia dowodowa to sprawa zupelnie inna.

    koniec i kropka

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 22. Data: 2007-05-16 08:34:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Na jakiej podstawie? Na przykład na podstawie braku spisanego z
    > pracownikiem porozumienia odnośnie powierzonego mu komputera z legalnym
    > oprogramowaniem.

    a mzoesz taki warunek odpowiedzialnosci wskazac w kk ?

    Odpowiada ten co poplenil przestepstwo (podzeganie, pomocnictwo itp sa
    karalne).

    P.

  • 23. Data: 2007-05-16 13:41:56
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com>
    napisał w wiadomości news:mcvflo4o8v0q$.1n1bgy54pkc2k$.dlg@40tude.net...
> [...]
    >>> oprogramowanie. Kto ponosi odpowiedzialność karną za taki stan rzeczy?

    > Przykładowo policja, a raczej ta firma od nielegalności programów w
    > asyście
    > policji.

    No tak, ale na jakiej podstawie jakaś obca firma w asyście policji może
    kontrolowac inną firmę?? Chyba musi byc pierw powiadomienie o popełnieniu
    przestępstwa (albo poszlaki czy cośw tym guście). Bo niby dlaczego tak ni z
    gruszki, ni z pietruszki ma przyjśc do firmy policja w towarzystwie obcej
    firmy i kontrolowac sobie kogo chce?? Czy ja prowadząc działalnośc
    gospodarczą mogę sobie w asyście policji skontrolowac np. Orlen, albo BSA ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 24. Data: 2007-05-16 15:15:49
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    ===Tomy=== pisze:

    > Na jakiej podstawie? Na przykład na podstawie braku spisanego z
    > pracownikiem porozumienia odnośnie powierzonego mu komputera z legalnym
    > oprogramowaniem.

    A możesz podać konkretny przepis prawa ? Czy tak sobie dywagujesz tylko ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 25. Data: 2007-05-22 21:50:29
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Wed, 16 May 2007 15:41:56 +0200, Przemek Lipski napisał(a):

    > No tak, ale na jakiej podstawie jakaś obca firma w asyście policji może
    > kontrolowac inną firmę?? Chyba musi byc pierw powiadomienie o popełnieniu
    > przestępstwa (albo poszlaki czy cośw tym guście).

    No tak, uzasadnione podejrzenie o popełnieniu przestepstwa

> [...]
    > firmy i kontrolowac sobie kogo chce?? Czy ja prowadząc działalnośc
    > gospodarczą mogę sobie w asyście policji skontrolowac np. Orlen, albo BSA ??

    Chyba na tej samej zasadzie co podejrzenie o popełnieniu przestepstwa z
    art. 207 kk (znęcanie się nad osobą najbliższą) nie widze przeszkód, aby
    pójśc do sąsiada z policjantami.

    Tak na marginesie to Orlen bym chętnie skontrolował.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 26. Data: 2007-05-23 06:21:08
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Tue, 15 May 2007 14:00:05 +0200, Sowiecki Agent napisał(a):

    > Co ty mysisz ze jak Ci pracodawca karze zabic Pana X to ty jestes bezkarny?

    Zbytnio uogólniłeś Agencie, i rozminąłeś się z prawdą :)
    Wszystko zależy "jaki" to jest pracodawca, lub "kim jest" ten pracodawca.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"

  • 27. Data: 2007-05-23 09:27:42
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Herald <h...@o...eu> Odpowiedz na

    > Zbytnio uogólniłeś Agencie, i rozminąłeś się z prawdą :)
    > Wszystko zależy "jaki" to jest pracodawca, lub "kim jest" ten
    > pracodawca.

    Jeżeli masz licencje z dwoma zerami przed numerkiem to można.
    W imieniu królowej i kota pana ex-prezesa;)))))
    MSPANC

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 28. Data: 2007-05-27 12:04:27
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    napisał w wiadomości news:a3jqqpnt44xz$.s89k0549a8g3$.dlg@40tude.net...

    > No tak, uzasadnione podejrzenie o popełnieniu przestepstwa

    Oczywiście zanim wpuszczę ich do firmy, to muszą mi wiarygodnie uzasadnic
    podejrzenia?? Bo sam tekst że coś sobie podejrzewają, to raczej nie jest
    poważny.

    Pozdrawiam Przemek