  • 1. Data: 2006-07-12 11:19:07
    Temat: Komornik w przypadku gdy płace?
    Od: s...@o...pl

    Witam,
    Sprawa pewnie dla wszystkich śmieszna, ale z racji młodego wieku sam
    się w tym nie orientuje. Przed rokiem złożyłem w idei polecenie
    zapłaty ponieważ przestałem korzystać z prywatnego telefonu
    (chciałem żeby abonamnet się sam opłacał do końca umowy). W tym
    roku, ok. kwietnia, zadzwoniono do mnie z firmy windykacyjnej że
    powstało zobowiązanie ok. 850 pln. W rozmowie zgodziłem się pokryć
    całość długu do końca maja, niestety z powodu wypadków losowych
    pierwszą ratę (330 pln) wpłaciłem dopiero na początku czerwca, w
    tym miesiącu poleciały do nich kolejne 300 pln i dzisiaj 150 pln.
    łacznie do dnia dzisiejszego spłaciłem 780 pln.

    Sytuacja dla mnie niezrozumiała, ponieważ dzisiaj zadzwoniła do mnie
    jakaś cholernie agresywna baba, podała się za komornika, czy jakoś
    tak, zwyzywała mnie od "idiotów", "dna intelektualnego", twierdząc
    dodatkowo że rozmowa jest nagrywana, oraz że ona mnie "zgnoi w
    sądzie", "nie popuści" itp. kilka razy przyznam poniosły mnie nerwy
    i rozłaczałem rozmowę bojąc się że ona celowo chce mnie
    sprowokować do jakiejś ostrzejszej wypowiedzi.Równoczesnie
    przyznała że pieniądze do idei dochodzą.
    czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi, bo owa agresorka nie
    chciała nawet powiedzieć w jakiej sprawie dzwoni - po prostu
    zwyzywała mnie, stwierdziła że wysyła dzisiaj pismo do sądu,
    równocześnie poinformowała mnie że "ukrywam się przed
    wierzycielem" bo chociaż pieniądze są regularnie wpłacane, większa
    część długu spłacona, to nie mają podanego mojego aktualnego
    adresu do korespondencji.
    Wiecie może o co chodzi i co mi może grozić?
    dzięki za odp. Karol

  • 2. Data: 2006-07-12 12:00:22
    Temat: Re: Komornik w przypadku gdy płace?
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał

    > Wiecie może o co chodzi i co mi może grozić?
    > dzięki za odp. Karol

    Jakas idiotka windykatorka pewnie dzwonila
    Sprawa nadaje sie na policje. Nagrac i zlozyc
    doniesienie o przestepstwie.

    Neko

  • 3. Data: 2006-07-12 12:26:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jakas idiotka windykatorka pewnie dzwonila

    wnerwiona bo wlasnie traci kase, juz myslala ze bedzie mogla z niego
    zedrzec kase a tu dupa i musiala upuscic zolci ;)

  • 4. Data: 2006-07-12 13:11:52
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    12 Jul 2006 04:19:07 -0700, użyszkodnik s...@o...pl napisał:

> [...]
    > zapłaty ponieważ przestałem korzystać z prywatnego telefonu
    > (chciałem żeby abonamnet się sam opłacał do końca umowy).

    trzeba było zrobić zlecenie stałe na sam abonament i już

    nie żebym nie miał zaudania do banków ale znikająca automatycznie mi
    kasa z konta to lekka przesada

    > W tym
    > roku, ok. kwietnia, zadzwoniono do mnie z firmy windykacyjnej że
    > powstało zobowiązanie ok. 850 pln.

    było spuścić do klopa

    > W rozmowie zgodziłem się pokryć
    > całość długu do końca maja,

    idiota

    > niestety z powodu wypadków losowych
    > pierwszą ratę (330 pln) wpłaciłem dopiero na początku czerwca, w
    > tym miesiącu poleciały do nich kolejne 300 pln i dzisiaj 150 pln.
    > łacznie do dnia dzisiejszego spłaciłem 780 pln.

    idiota^2

    > Sytuacja dla mnie niezrozumiała, ponieważ dzisiaj zadzwoniła do mnie
    > jakaś cholernie agresywna baba, podała się za komornika, czy jakoś
    > tak, zwyzywała mnie od "idiotów", "dna intelektualnego",

    poniekąd miała racje, ale skoro zauważyli że jesteś posłuszny jak
    baranek i płacisz (czyli jesteś z tych 15% tych co płacą firmom
    windykacyjnym) to warto szczęściu pomóc i jeszcze coś wydębić

    >twierdząc
    > dodatkowo że rozmowa jest nagrywana, oraz że ona mnie "zgnoi w
    > sądzie", "nie popuści" itp

    było jej powiedzieć że z przyjemnością się z nią w sądzie spotkasz

    > Wiecie może o co chodzi i co mi może grozić?

    totalny brak kasy przez całe życie jeśli będziesz dalej ją
    lekkomyślnie wydawał każdemu komu się wydaje że jesteś mu coś winien

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2006-07-12 13:28:18
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał

    > totalny brak kasy przez całe życie jeśli będziesz dalej ją
    > lekkomyślnie wydawał każdemu komu się wydaje że jesteś mu coś winien

    Zawodowa m.in. pomagam takim ludziom.

    I wcale sie nie dziwie. Wiekszosc z tych osob sa zastraszone
    i nie wiedza jak sie obrocic. Placa bo sie po prostu boja.
    Jak windykator pewnego banku z czerwonym logo
    przychodzi i z kopa otwiera drzwi, to niektorzy naprawde
    moga sie przestraszyc... W takim kraju zyjemy...

    Neko

  • 6. Data: 2006-07-12 13:42:56
    Od: s...@o...pl

    futszaK napisał(a):

    > idiota

    > idiota^2

    hmm. patrzę na inne posty, czytam post powyżej... chyba musze się
    zgodzić z przedmówcą. Może rzeczywiście jestem idiota? sorki,
    idiota^2...

  • 7. Data: 2006-07-12 14:37:19
    Od: stern <s...@0...pl>

    s...@o...pl napisał(a):

    > hmm. patrzę na inne posty, czytam post powyżej... chyba musze się
    > zgodzić z przedmówcą. Może rzeczywiście jestem idiota? sorki,
    > idiota^2...

    bez przesady,
    zwyczajnie nikt w tym kraju nie upowszechnia wiedzy prawniczej i takie
    są skutki.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 8. Data: 2006-07-12 22:31:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Neko wrote:

    > Jak windykator pewnego banku z czerwonym logo
    > przychodzi i z kopa otwiera drzwi, to niektorzy naprawde
    > moga sie przestraszyc... W takim kraju zyjemy...

    No, u mnie by taki dostał drągiem w łeb, zostałby "zabezpieczony" przy
    pomocy solidnej taśmy klejącej, po czym poczekałby (z wyłączoną fonią)
    na przyjazd policji ;->

    Tzn. jakbym miał dobry humor ;-P

  • 9. Data: 2006-07-12 22:34:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    s...@o...pl wrote:

> [...]
    > dodatkowo że rozmowa jest nagrywana, oraz że ona mnie "zgnoi w
    > sądzie", "nie popuści" itp. kilka razy przyznam poniosły mnie nerwy

    To żaden komornik, tylko jakaś kurrrrr....tyzanajejmać z firmy
    'windykacyjnej'.

    Nie trzeba było niczogo jej obiecywać, tylko nagrać zdzirę, po czym
    złożyc wniosek o ukaranie z Art.107KW (złośliwe nękanie) oraz złożyć
    zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa z Art.227KK (podawanie się za
    funkcjonariusza publicznego - komornika w tym przypadku).