  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik w przypadku gdy płace?
    Date: Wed, 12 Jul 2006 15:11:52 +0200

    12 Jul 2006 04:19:07 -0700, użyszkodnik s...@o...pl napisał:

    > Witam,
    > Sprawa pewnie dla wszystkich śmieszna, ale z racji młodego wieku sam
    > się w tym nie orientuje. Przed rokiem złożyłem w idei polecenie
    > zapłaty ponieważ przestałem korzystać z prywatnego telefonu
    > (chciałem żeby abonamnet się sam opłacał do końca umowy).

    trzeba było zrobić zlecenie stałe na sam abonament i już

    nie żebym nie miał zaudania do banków ale znikająca automatycznie mi
    kasa z konta to lekka przesada

    > W tym
    > roku, ok. kwietnia, zadzwoniono do mnie z firmy windykacyjnej że
    > powstało zobowiązanie ok. 850 pln.

    było spuścić do klopa

    > W rozmowie zgodziłem się pokryć
    > całość długu do końca maja,

    idiota

    > niestety z powodu wypadków losowych
    > pierwszą ratę (330 pln) wpłaciłem dopiero na początku czerwca, w
    > tym miesiącu poleciały do nich kolejne 300 pln i dzisiaj 150 pln.
    > łacznie do dnia dzisiejszego spłaciłem 780 pln.

    idiota^2

    > Sytuacja dla mnie niezrozumiała, ponieważ dzisiaj zadzwoniła do mnie
    > jakaś cholernie agresywna baba, podała się za komornika, czy jakoś
    > tak, zwyzywała mnie od "idiotów", "dna intelektualnego",

    poniekąd miała racje, ale skoro zauważyli że jesteś posłuszny jak
    baranek i płacisz (czyli jesteś z tych 15% tych co płacą firmom
    windykacyjnym) to warto szczęściu pomóc i jeszcze coś wydębić

    >twierdząc
    > dodatkowo że rozmowa jest nagrywana, oraz że ona mnie "zgnoi w
    > sądzie", "nie popuści" itp

    było jej powiedzieć że z przyjemnością się z nią w sądzie spotkasz

    > Wiecie może o co chodzi i co mi może grozić?

    totalny brak kasy przez całe życie jeśli będziesz dalej ją
    lekkomyślnie wydawał każdemu komu się wydaje że jesteś mu coś winien

    --
    futszaK
    601061867