    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Komornik w przypadku gdy płace?
    Date: 12 Jul 2006 04:19:07 -0700

    Witam,
    Sprawa pewnie dla wszystkich śmieszna, ale z racji młodego wieku sam
    się w tym nie orientuje. Przed rokiem złożyłem w idei polecenie
    zapłaty ponieważ przestałem korzystać z prywatnego telefonu
    (chciałem żeby abonamnet się sam opłacał do końca umowy). W tym
    roku, ok. kwietnia, zadzwoniono do mnie z firmy windykacyjnej że
    powstało zobowiązanie ok. 850 pln. W rozmowie zgodziłem się pokryć
    całość długu do końca maja, niestety z powodu wypadków losowych
    pierwszą ratę (330 pln) wpłaciłem dopiero na początku czerwca, w
    tym miesiącu poleciały do nich kolejne 300 pln i dzisiaj 150 pln.
    łacznie do dnia dzisiejszego spłaciłem 780 pln.

    Sytuacja dla mnie niezrozumiała, ponieważ dzisiaj zadzwoniła do mnie
    jakaś cholernie agresywna baba, podała się za komornika, czy jakoś
    tak, zwyzywała mnie od "idiotów", "dna intelektualnego", twierdząc
    dodatkowo że rozmowa jest nagrywana, oraz że ona mnie "zgnoi w
    sądzie", "nie popuści" itp. kilka razy przyznam poniosły mnie nerwy
    i rozłaczałem rozmowę bojąc się że ona celowo chce mnie
    sprowokować do jakiejś ostrzejszej wypowiedzi.Równoczesnie
    przyznała że pieniądze do idei dochodzą.
    czy ktoś może mi wytłumaczyć o co chodzi, bo owa agresorka nie
    chciała nawet powiedzieć w jakiej sprawie dzwoni - po prostu
    zwyzywała mnie, stwierdziła że wysyła dzisiaj pismo do sądu,
    równocześnie poinformowała mnie że "ukrywam się przed
    wierzycielem" bo chociaż pieniądze są regularnie wpłacane, większa
    część długu spłacona, to nie mają podanego mojego aktualnego
    adresu do korespondencji.
    Wiecie może o co chodzi i co mi może grozić?
    dzięki za odp. Karol