  • 1. Data: 2004-07-30 15:25:10
    Temat: Komornik na debecie
    Od: Kaj<m...@a...pl>

    Jeśli mam konto bankowe, które zajął komornik i jest na nim debet,
    to czy komornik może ściągać pieniądze równiez z salda debetowego,
    czy musi poczekać, aż ono się wyzeruje? Czy bank przy blokadzie
    konta ma prawo z niego pobierac należne sobie odsetki i prowizje i czy
    będą realizowane wcześniej zlecone zlecenia stałe np. płacenie co
    miesiąc czynszu?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-07-31 09:10:13
    Temat: Re: Komornik na debecie
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Kaj" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli mam konto bankowe, które zajął komornik i jest na nim debet,
    > to czy komornik może ściągać pieniądze równiez z salda debetowego,
    > czy musi poczekać, aż ono się wyzeruje?
    komornik moze egzekwowac z tego co masz - nie moze zaciagnac w twoim imieniu
    zobowiazan wobec banku, aby splacic twojego innego wierzyciela.

    p.
    W,

  • 3. Data: 2004-08-02 07:32:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    wirtualna wrote:

    > komornik moze egzekwowac z tego co masz - nie moze zaciagnac w twoim
    > imieniu zobowiazan wobec banku, aby splacic twojego innego
    > wierzyciela.

    Poza tym istnieje określona kwota wolna od zajęcia

  • 4. Data: 2004-08-03 09:28:14
    Od: Monika<J...@o...pl>

    A czy przydzielony debet np 2000 zł. wchodzi do kwoty wolnej od
    potrąceń,czy tylko kwoty, które wpłacam ponad saldo debetowe.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-08-03 15:09:25
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com>

    Użytkownik "Monika" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A czy przydzielony debet np 2000 zł. wchodzi do kwoty wolnej od
    > potrąceń,czy tylko kwoty, które wpłacam ponad saldo debetowe.

    To co masz, to kwota powyzej zera.
    2000 linii kredytowej, to kredyt ktory mozesz zaciagnac, i wogole nie moze
    byc brany pod uwage.
    p.
    w,