  • 1. Data: 2004-01-11 19:23:34
    Temat: Komornik
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    Tak sobie czytam posty na grupie i nasuwa mi się jedno pytanie.
    KOMRNIK - kto to jest, wszyscy wiemy. Jednak jak to jest z zaliczkami przed
    podjęciem działań na moje zlecenie?
    Trzeba zabulić czy nie? Może ktoś się orientuje?

  • 2. Data: 2004-01-11 19:34:22
    Temat: Re: Komornik
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Użytkownik "???" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Czasem trzeba, ale jedynie na uzasadnione koszty komornika, związane np. z
    dojazdem do dłużnika

    Andie

  • 3. Data: 2004-01-12 10:03:02
    Od: Malina<m...@w...pl>

    Ale za jakiś czs się to zmieni i wierzyciel będzie zobligowany do
    złożenia zaliczki na poczet egzekucjio

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-01-12 10:03:10
    Od: Malina<m...@w...pl>

  • 5. Data: 2004-01-12 18:22:47
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

    Malina napisał:

    : Ale za jakiś czs się to zmieni i wierzyciel będzie zobligowany do
    : złożenia zaliczki na poczet egzekucjio

    Znowu ?! Przecież niedawno co w druga stronę się dopiero zmieniło ...
    Andie

  • 6. Data: 2004-01-12 19:42:36
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "andie" <a...@m...NoSpAm.pl> naskrobał/a w

    > Znowu ?! Przecież niedawno co w druga stronę się dopiero zmieniło ...

    Bo wtedy TK uznał, że przepis, który to normował jest niezgodny z
    Konstytucją.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Szowinisci wszystkich krajów laczcie sie.