  • 1. Data: 2007-02-27 17:48:56
    Temat: umowy a KC
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    czy jezeli podpisuje umow - w moim przypadku najmu mieszkania - i okreslam
    z lokatorem wymowienie na miesiac, to czy jezeli stanowi inaczej KC - (musze
    to sprawdzic, bo wynajmujacy powoluje sie,. ze do roku jest 2 tyg.
    wypowiedzenie), to nie ma zastosowania umowa a nie kodeks?

    Gdzie znajde informacje jak egzekwowac umowe, np. czy grozi cos, gdy
    wynajmujacy podnajuja innym mieszkanie, choc umowa tego zabranila. Czy to
    martwy przepis i nie ma sposobu na to. Wydaje mi sie ze KC okresla, ze mozna
    natychmiast wypowiedziec umowe, ale czy wowczas trzeba zwracac czynsz ?

    J.

  • 2. Data: 2007-02-27 18:44:03
    Temat: Re: umowy a KC
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Joanna napisał(a):

> [...]
    > to sprawdzic, bo wynajmujacy powoluje sie,. ze do roku jest 2 tyg.
    > wypowiedzenie), to nie ma zastosowania umowa a nie kodeks?

    Zastosowanie mają przepisy umowy, chyba że są one bardziej restrykcyjne niż zapisy
    ustawy

> [...]
    > natychmiast wypowiedziec umowe, ale czy wowczas trzeba zwracac czynsz ?

    Czy przeczytałaś sobie już tą ustawę, do której linka ći dziś podrzuciłem

    Karol MARCHEWKA

    www.marchewka.za.pl

  • 3. Data: 2007-02-27 21:37:01
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    przeczytalam :) dzieki!

  • 4. Data: 2007-02-27 22:07:23
    Od: Karol MARCHEWKA <k...@-...pl>

    Joanna napisał(a):

    > przeczytalam :) dzieki!

    Pierwsze primo - tnij z poprzednich cytowanych przez Ciebie wiadomości zbędne
    informacje
    Drugie :-) primo - odpowiadaj pod postem :-)

    Karol MARCHEWKA

    www.marchewka.za.pl