    From: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komórka z zamknięcie DG
    Date: Sat, 12 Nov 2005 21:43:25 +0100

    > Witam,
    >
    > planuje zamknac dzialalnosc gospodarcza, a mam telefon (z cyrografem) w
    > Idei. Z
    > telefonu nadal chetnie bede korzystal, jako osoba fizyczna - najlepiej nie
    > placac zadnej kary, i korzystajac z dotychczasowej taryfy. Szczegoly w:
    > http://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gsm
    /browse_thread/thread/11faac9a5d97f325/259c57cc198c3
    7ab
    > ("Cyrograf w Idei a rozwiązanie DG" na pl.misc.telefonia.gsm)
    >
    > Wychodzi na to, ze najlepiej operatora w ogole nie informowac o fakcie
    > zamkniecia DG, i jak gdyby nigdy nic nadal placic rachunki. Ja mam jednak
    > troche
    > watpliwosci, glownie co do tego, ze operator caly czas na mnie wystawia
    > f-ry VAT
    > (choc niby nie wliczam ich juz w koszty), no i co zrobic z umowa po
    > wygasnieciu
    > cyrografu - przeciez nawet pieczatki firmowej juz nie bede mogl uzywac,
> [...]

    Hey
    moja znajoma miałą firme, załozyla telefon w idei na firme,
    teraz od kilku lat firmy nie ma , a ze umowy nie rozwiazala
    po wygasnieciu to nadal jak telefon bierze w idei
    to bierze jako na firme, gdyz juz nie sa potrzebne
    zadne papiery do tego tylko dowody tozsamosci.
    Po prostu idea mysli ze ma firme nadal.